Asistentka obchodného riaditeľa nákupu

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacMožnosť ovplyvniť svoju mzdu výkonom. Ostatné benefity budú prezentované kandidátom na osobnom stretnutí.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Kandidátka na tejto pozícii je pravou rukou pre majiteľ/riaditeľa spoločnosti zodpovedného za nákup výpočtovej techniky a jej komponentov zo zahraničia.

Asistentka pre riaditeľa obchodného nákupu vykonáva denne tieto činnosti:

• Zabezpečuje logistiku prepravy tovaru na Slovensko
• Sleduje dodávky tovaru a následne rieši prípadné reklamácie
• komplexne vybavuje administratívnu agendu spojenú s nákupom a prepravou tovaru
• komunikuje s obchodnými partnermi telefonicky a písomne
• vybavuje poštovú agendu
• samostatne dokáže plniť operatívne úlohy podľa potrieb riaditeľa
• komunikuje s úradmi (napr. DÚ, SP, ZP, ÚPSVaR, atdˇ. ...)
• participuje na prieniku na zahraničné trhy a pri vyhľadávaní a oslovovaní potenciálnych zahraničných partnerov na spoluprácu a s tým súvisiaca agenda
• komunikuje s ostatnými oddeleniami a so zákazníkmi spoločnosti – ústretovo, vecne, profesionálne a bez emočného podfarbenia v komunikácii, bez akýchkoľvek poznámok, ktoré by sa mohli považovať za nevhodné v profesionálnej praxi, alebo ako urážajúce dôstojnosť človeka
• za každých okolností šíri dobré meno spoločnosti

Ideálnou kandidátkou je preto rozhľadená, komunikatívna osoba s príjemným vystupovaním, ktorá je samostatná, komplexná a vie oceniť aj rozmanitosť či rôznorodosť tejto pracovnej pozície. Je pozitívna, veselá a vie vypočuť a poradiť. Má obchodného ducha a v každej situácii sa vie vynájsť . V prípade, že si to situácia vyžaduje (rôzne časové pásma pri komunikácii so zahraničnými partnermi) je ochotná pracovať aj mimo štandardnej pracovnej doby. Dokáže racionálne vnímať rýchlo sa meniace podmienky trhu, a tým akceptovať aj meniacu sa jej pracovnú náplň.

Zamestnanecké výhody, benefity

• možnosť ovplyvniť si svoju mzdu kvalitným výkonom
• kĺzavá pracovná doba – podľa dohody
• práca v profesionálnom prostredí novopostavenej haly
• zázemie úspešnej slovenskej spoločnosti
• mladý akčný kolektív
• pripravený adaptačný proces
• rôzne teambuildingové akcie

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme Vám za prejavený záujem o inzerovanú pozíciu. Výberový proces bude pozostávať z 2 kôl, pričom 2. kolo bude realizované u klienta. Odpoveď ohľadom výberového procesu dostane každý kandidát.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Našim klientom je spoločnosť, ktorá je etablovaná na trhu s výpočtovou technikou takmer 20 rokov. Okrem Slovenska má svoju stabilnú klientelu aj v zahraničí. Svojou činnosťou sa snaží pre svojich klientov zabezpečiť tú najlepšiu kvalitu výpočtovej techniky za prijateľné ceny. V spoločnosti vládne priateľská atmosféra podčiarknutá výbornými pracovnými podmienkami.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4031496  Megjelentetés dátuma: 9.2.2021  Alapbér (bruttó): 1 300 EUR/mesiac