Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Obchodný reprezentant pre tovarové a nápojové automaty (oblasť Bratislavský kraj)
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1100 eur brutto po troch mesiacoch + variabilná zložka
1100 eur brutto po troch mesiacoch + variabilná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Office: home office / raz mesačne firemná porada v BB
Región: Bratislavský kraj
Naším klientom je úspešná rodinná firma s medzinárodným know - how, ktorá na trhu pôsobí už viac ako 25 rokov. Spoločnosť sa zaoberá prevádzkovaním automatov vo vlastnej sieti po celom Slovensku a v tejto oblasti je jednotkou na trhu. Zákazníkmi nášho klienta sú rôzne firmy, organizácie, inštitúcie a prevádzky na území Slovenskej republiky. Poskytujú formou prenájmu, predaja a servisu nápojových automatov a predaja surovín pre nápojové a tovarové automaty.
Pracovnou náplňou obchodného reprezentanta pre nápojové a tovarové automaty na tejto pozícií je hlavne rozvíjanie nových obchodných príležitostí a budovanie obchodných vzťahov so zákazníkmi v rámci prideleného regiónu.
Medzi typické činnosti Obchodného reprezentanta pre nápojové a tovarové automaty patrí:
- vyhľadávanie nových obchodných príležitostí a akvizícia nových zákazníkov,
- plánovanie a dohadovanie si obchodných stretnutí,
- vedenie obchodných rokovaní s cieľom zistiť potreby a požiadavky zákazníka,
- návrh vhodného riešenia (výber technológie a sortimentu prispôsobený požiadavkám daného miesta),
- vypracovávanie cenových ponúk a uzatváranie obchodu.
Obchodný reprezentant pre nápojové a tovarové automaty vykonáva svoju prácu hlavne v teréne, pričom 1x do mesiaca sa zúčastňuje firemných porád v centrále v Banskej Bystrici.
Náš klient poskytne úspešnému kandidátovi kompletné zaškolenie a naučí ho všetko potrebné pre výkon práce, v závislosti od jeho skúseností a znalostí. Zaúčanie zastreší skúsenejší kolega pôsobiaci na danej pozícii ako kolegovia z technického oddelenia, ktorí budú vybranému kandidátovi oporou nielen v začiatkoch, ale aj počas ďalšieho pôsobenia v spoločnosti.
Región: Bratislavský kraj
Naším klientom je úspešná rodinná firma s medzinárodným know - how, ktorá na trhu pôsobí už viac ako 25 rokov. Spoločnosť sa zaoberá prevádzkovaním automatov vo vlastnej sieti po celom Slovensku a v tejto oblasti je jednotkou na trhu. Zákazníkmi nášho klienta sú rôzne firmy, organizácie, inštitúcie a prevádzky na území Slovenskej republiky. Poskytujú formou prenájmu, predaja a servisu nápojových automatov a predaja surovín pre nápojové a tovarové automaty.
Pracovnou náplňou obchodného reprezentanta pre nápojové a tovarové automaty na tejto pozícií je hlavne rozvíjanie nových obchodných príležitostí a budovanie obchodných vzťahov so zákazníkmi v rámci prideleného regiónu.
Medzi typické činnosti Obchodného reprezentanta pre nápojové a tovarové automaty patrí:
- vyhľadávanie nových obchodných príležitostí a akvizícia nových zákazníkov,
- plánovanie a dohadovanie si obchodných stretnutí,
- vedenie obchodných rokovaní s cieľom zistiť potreby a požiadavky zákazníka,
- návrh vhodného riešenia (výber technológie a sortimentu prispôsobený požiadavkám daného miesta),
- vypracovávanie cenových ponúk a uzatváranie obchodu.
Obchodný reprezentant pre nápojové a tovarové automaty vykonáva svoju prácu hlavne v teréne, pričom 1x do mesiaca sa zúčastňuje firemných porád v centrále v Banskej Bystrici.
Náš klient poskytne úspešnému kandidátovi kompletné zaškolenie a naučí ho všetko potrebné pre výkon práce, v závislosti od jeho skúseností a znalostí. Zaúčanie zastreší skúsenejší kolega pôsobiaci na danej pozícii ako kolegovia z technického oddelenia, ktorí budú vybranému kandidátovi oporou nielen v začiatkoch, ale aj počas ďalšieho pôsobenia v spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre rodinnú, dlhodobo stabilnú spoločnosť,
- každoročný príspevok na „ošatné“,
- koncoročné odmeny,
- vernostné odmeny za odpracované roky,
- kvartálne odmeny,
- rôzne teambuildingové a firemné akcie,
- príjemná rodinná atmosféra a ľudský prístup zo strany vedenia spoločnosti,
- pracovné pomôcky prislúchajúce k pozícií sú samozrejmosťou (auto, notebook, telefón..).
- každoročný príspevok na „ošatné“,
- koncoročné odmeny,
- vernostné odmeny za odpracované roky,
- kvartálne odmeny,
- rôzne teambuildingové a firemné akcie,
- príjemná rodinná atmosféra a ľudský prístup zo strany vedenia spoločnosti,
- pracovné pomôcky prislúchajúce k pozícií sú samozrejmosťou (auto, notebook, telefón..).
Informácie o výberovom konaní
Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je úspešná rodinná firma s medzinárodným know - how, ktorá na trhu pôsobí už viac ako 25 rokov. Spoločnosť sa zaoberá prevádzkovaním automatov vo vlastnej sieti po celom Slovensku a v tejto oblasti je jednotkou na trhu. Zákazníkmi nášho klienta sú rôzne firmy, organizácie, inštitúcie a prevádzky na území Slovenskej republiky. Poskytujú formou prenájmu, predaja a servisu nápojových automatov a predaja surovín pre nápojové a tovarové automaty.
Naším klientom je úspešná rodinná firma s medzinárodným know - how, ktorá na trhu pôsobí už viac ako 25 rokov. Spoločnosť sa zaoberá prevádzkovaním automatov vo vlastnej sieti po celom Slovensku a v tejto oblasti je jednotkou na trhu. Zákazníkmi nášho klienta sú rôzne firmy, organizácie, inštitúcie a prevádzky na území Slovenskej republiky. Poskytujú formou prenájmu, predaja a servisu nápojových automatov a predaja surovín pre nápojové a tovarové automaty.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3462289
Megjelentetés dátuma: 2.8.2018
2018-08-02
Régió: Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozíció: Account manager, Key account manager, Obchodný manažér, Obchodný referent, Obchodný zástupca Cég: TRIGON Consulting s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1100 eur brutto po troch mesiacoch + variabilná zložka