Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Referent oddelenia sociálnej pomoci Trenčianskeho samosprávneho kraja
Trenčiansky samosprávny kraj
Miesto práce
K dolnej stanici 7282/20a, Trenčín
K dolnej stanici 7282/20a, Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
december 2020
december 2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacOdmeňovanie je podľa podmienok stanovených zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, základný plat min. 1 100,- eur.
1 100 EUR/mesiacOdmeňovanie je podľa podmienok stanovených zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, základný plat min. 1 100,- eur.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Metodicky usmerňuje a rozhoduje v sociálnej oblasti na úrovni vyššieho územného celku alebo obce
2. Spolupracuje pri tvorbe koncepcie rozvoja sociálnych vecí a vykonávaní opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately, pri tvorbe koncepcie rozvoja sociálnych služieb alebo komunitného plánu sociálnych služieb na úrovni vyššieho územného celku alebo obce.
3. Rozhoduje o zápise do registra poskytovateľov sociálnych služieb po splnení zákonom
stanovených podmienok a oznamuje vykonanie zápisu do registra.
4. Kontroluje plnenie podmienok na zápis do registra počas poskytovania sociálnej služby y plnenie povinností poskytovateľa sociálnej služby a ukladá opatrenia na odstránenie zistených nedostatkov.
5. Podieľa sa na príprave zmlúv o poskytnutí finančného príspevku na úhradu nákladov za sociálne služby, za vykonávanie sociálnej prevencie, za vykonávanie opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately a za poskytovanie sociálneho poradenstva fyzickými a právnickými osobami a zmlúv o poskytnutí finančného príspevku pri odkázanosti fyzickej osoby na pomoc inej fyzickej osoby pri úkonoch sebaobsluhy a finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby.
6. Kontroluje účelnosť využitia finančných prostriedkov poskytnutých poskytovateľovi sociálnych služieb a na výkon sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately z rozpočtu TSK.
7. Usmerňuje a kontroluje odborné činnosti vykonávané v zariadeniach sociálnych služieb a zariadeniach sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately na úrovni vyššieho územného celku.
8. Vykonáva legislatívnu činnosť, vrátane pripomienkovania návrhov zákonov.
9. Spolupracuje pri tvorbe všeobecne záväzných nariadení a podieľa sa na príprave podkladov, materiálov pre rokovanie sociálnej komisie pri Z TSK a pre Z TSK.
10. Kontinuálne zabezpečuje zber a spracovanie štatistických údajov za oblasť výkonu svojej činnosti za účelom zostavovania koncepčných a analytických materiálov a poskytuje ich na účely štatistických zberov.
11. Poskytuje základné sociálne poradenstvo.
12. Zodpovedá za dodržiavanie právnych a jazykových noriem v úradnom styku.
2. Spolupracuje pri tvorbe koncepcie rozvoja sociálnych vecí a vykonávaní opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately, pri tvorbe koncepcie rozvoja sociálnych služieb alebo komunitného plánu sociálnych služieb na úrovni vyššieho územného celku alebo obce.
3. Rozhoduje o zápise do registra poskytovateľov sociálnych služieb po splnení zákonom
stanovených podmienok a oznamuje vykonanie zápisu do registra.
4. Kontroluje plnenie podmienok na zápis do registra počas poskytovania sociálnej služby y plnenie povinností poskytovateľa sociálnej služby a ukladá opatrenia na odstránenie zistených nedostatkov.
5. Podieľa sa na príprave zmlúv o poskytnutí finančného príspevku na úhradu nákladov za sociálne služby, za vykonávanie sociálnej prevencie, za vykonávanie opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately a za poskytovanie sociálneho poradenstva fyzickými a právnickými osobami a zmlúv o poskytnutí finančného príspevku pri odkázanosti fyzickej osoby na pomoc inej fyzickej osoby pri úkonoch sebaobsluhy a finančného príspevku na prevádzku poskytovanej sociálnej služby.
6. Kontroluje účelnosť využitia finančných prostriedkov poskytnutých poskytovateľovi sociálnych služieb a na výkon sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately z rozpočtu TSK.
7. Usmerňuje a kontroluje odborné činnosti vykonávané v zariadeniach sociálnych služieb a zariadeniach sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately na úrovni vyššieho územného celku.
8. Vykonáva legislatívnu činnosť, vrátane pripomienkovania návrhov zákonov.
9. Spolupracuje pri tvorbe všeobecne záväzných nariadení a podieľa sa na príprave podkladov, materiálov pre rokovanie sociálnej komisie pri Z TSK a pre Z TSK.
10. Kontinuálne zabezpečuje zber a spracovanie štatistických údajov za oblasť výkonu svojej činnosti za účelom zostavovania koncepčných a analytických materiálov a poskytuje ich na účely štatistických zberov.
11. Poskytuje základné sociálne poradenstvo.
12. Zodpovedá za dodržiavanie právnych a jazykových noriem v úradnom styku.
Zamestnanecké výhody, benefity
Stabilné pracovné miesto v úrade verejnej správy - Úrad Trenčianskeho samosprávneho kraja, odmeňovanie podľa zákona č. 553/2003 Z. z. v platnom znení, benefity podľa Kolektívnej zmluvy vyššieho stupňa a KZ zamestnávateľa, možnosť ďalšieho profesijného vzdelávania a kariérneho rastu,...
Informácie o výberovom konaní
Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
- žiadosť o účasť na výberovom konaní,
- doklady o dosiahnutom vzdelaní, o absolvovaných kurzoch a školeniach, ktoré majú vzťah k požadovanej práci
- profesijný štruktúrovaný životopis, s uvedeným prehľadom doterajšej praxe,
- motivačný list,
Odmeňovanie je podľa podmienok stanovených zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, základný plat min. 1 100,- eur.
Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie) na adresu :
A.): e-mailom:
[email protected]
[email protected]
B.) na adresu:
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK REF. ODD. SOC. POMOCI “,
alebo
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 25.11.2020. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.
Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.
Predpokladaný termín nástupu je december 2020.
- žiadosť o účasť na výberovom konaní,
- doklady o dosiahnutom vzdelaní, o absolvovaných kurzoch a školeniach, ktoré majú vzťah k požadovanej práci
- profesijný štruktúrovaný životopis, s uvedeným prehľadom doterajšej praxe,
- motivačný list,
Odmeňovanie je podľa podmienok stanovených zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, základný plat min. 1 100,- eur.
Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie) na adresu :
A.): e-mailom:
[email protected]
[email protected]
B.) na adresu:
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK REF. ODD. SOC. POMOCI “,
alebo
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 25.11.2020. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.
Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.
Predpokladaný termín nástupu je december 2020.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
• VŠ II. stupňa, v študijnom odbore sociálna práca, resp. humanitné zameranie
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
a) byť bezúhonný,
b) spĺňať kvalifikačné predpoklady a požiadavky na požadovanú pracovnú pozíciu,
c) dôkladne ovládať legislatívu v oblasti sociálnych služieb, správny poriadok a správne
konanie,
d) byť komunikatívny, flexibilný, samostatný, schopný riešiť problémy, pracovať pod tlakom, ochotný učiť sa nové veci a pracovať v tíme,
e) mať skúsenosti v oblasti sociálnej administratívy,
f) byť držiteľ vodičského oprávnenia skupiny „B“ – aktívny vodič,
g) vítané sú prax a skúsenosti v sociálnej oblasti, resp. znalosť práce v zariadeniach sociálnych služieb, výkon kontrolnej činnosti zameranej na oblasť poskytovaných služieb v zariadení sociálnych služieb.
b) spĺňať kvalifikačné predpoklady a požiadavky na požadovanú pracovnú pozíciu,
c) dôkladne ovládať legislatívu v oblasti sociálnych služieb, správny poriadok a správne
konanie,
d) byť komunikatívny, flexibilný, samostatný, schopný riešiť problémy, pracovať pod tlakom, ochotný učiť sa nové veci a pracovať v tíme,
e) mať skúsenosti v oblasti sociálnej administratívy,
f) byť držiteľ vodičského oprávnenia skupiny „B“ – aktívny vodič,
g) vítané sú prax a skúsenosti v sociálnej oblasti, resp. znalosť práce v zariadeniach sociálnych služieb, výkon kontrolnej činnosti zameranej na oblasť poskytovaných služieb v zariadení sociálnych služieb.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úrad verejnej správy, Trenčiansky samosprávny kraj.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3998208
Megjelentetés dátuma: 10.11.2020
2020-11-10
Régió: Trenčín Pozíció: Referent Cég: Trenčiansky samosprávny kraj
Alapbér (bruttó): 1 100 EUR/mesiac