Detail
pozície

Koordinátor administratívy projektov

Miesto práce
Bratislava

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Termín nástupu
dohodou

Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 100 EUR/mesiac *

* okrem základnej mesačnej mzdy, môže zamestnávateľ vyplatiť variabilnú zložku mzdy do výšky 10 %

Aká bude Vaša rola v Towercom?

Do nášho tímu projektovej prípravy hľadáme šikovnú kolegyňu / kolegu, ktorý by zabezpečoval administratívne činnosti pri odovzdávaní / ukončení technických projektov našim zákazníkom (výstavba telco siete, swapy...).

Ak máte výborné organizačné schopnosti, ľahko si poradíte s administratívou a máte blízko k technologickému prostrediu budeme sa tešiť na Vaše CV.

Pozícia zahŕňa komplexnú činnosť od zozbierania a formálnej kontroly technických dokumentov až po ich sumarizáciu a odovzdanie zákazníkovi.

K Vašim pracovným úlohám bude taktiež patriť:
  • Príprava preberacích protokolov
  • Kompletovanie dokumentácie na konečné odovzdanie zákazníkom (papierové a/alebo elektronické)
  • Kontrola príslušnej elektronickej dokumentácie
  • Kontrola správnosti názvoslovia súborov podľa zadania zákazníka
  • Koncipovanie, príprava zmlúv a dodatkov
  • Aktualizácia podkladov a databáz v príslušnom systéme
  • Administratívna podpora a zastupovanie pre proces objednávok a fakturácie
  • Príprava prevodiek a vyraďovacích protokolov
  • Spolupráca naprieč rôznymi organizačnými útvarmi

Čo Vám ponúkame?

Práca v inovatívnej technologickej spoločnosti v príjemnom prostredí
Zamestnanecké benefity zamerané na odborný a osobný rozvoj
Možnosti smart working (home office)

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorí budú spĺňať požiadavkový profil

Aké máme od Vás očakávania?

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • predchádzajúca skúsenosť s administatívnymi aktivitami je výhodou
  • znalosť MS Office - Excel, Word, PowerPoint, Outlook
  • skúsenosť s reportingom a projektovým manažmentom
  • proklientská orientácia a skúsenosti so zvládaním viacerých úloh súčasne, schopnosť správne si stanoviť priority
  • dôslednosť, presnosť, orientácia na detail, organizačné schopnosti, profesionálne vystupovanie
  • schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť
  • záujem o technológie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Našou hlavnou víziou je vybudovanie silnej trhovej pozície v rámci distribúcie televízneho a rozhlasového signálu, ako aj poskytovanie vežovej infraštruktúry. Zároveň prinášame nové služby založené na technológiách obojsmernej dátovej komunikácie. Veríme, že vďaka našim dlhoročným skúsenostiam a neustálemu technologickému napredovaniu dokážeme našim klientom ponúknuť vysokokvalitné služby v rámci infraštruktúry a šírenia mediálneho obsahu.

Towercom verí v potenciál mladých ľudí.
Preto uznávame „zlatých“ absolventov Medzinárodnej ceny vojvodu z Edinburghu (DofE) vo výberovom procese na voľné pracovné pozície.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie

Kontakt

Kontaktná osoba: Towercom
E-mail: poslať životopis
Poslať CV
ID: 3779385  Megjelentetés dátuma: 23.12.2019  Alapbér (bruttó): 900 EUR/mesiac