Administratíva v advokátskej kancelárii

Tomášek & partners, s.r.o.

Miesto práce
Rožňavská 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
01.09.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

zabezpečenie chodu kancelárie, evidencia pošty, vedenie elektronických spisov, skenovanie/kopírovanie dokumentov, bežná komunikácia s klientmi a úradmi, poskytovanie zázemia pre kolegov

Zamestnanecké výhody, benefity

príjemný kolektív, neformálny prístup, flexibilita pracovného času, v prípade záujmu naučíme jednoduché právne zručnosti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

hľadáme stabilitu a dlhodobosť spolupráce

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Advokátska kancelária Tomášek & partners poskytuje svojim klientom právne služby od roku 1998 a to najmä v oblasti obchodného a občianskeho práva. Klientami kancelárie sú ako domáce, tak aj zahraničné subjekty.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3157692  Megjelentetés dátuma: 11.8.2017  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou