Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratíva v advokátskej kancelárii
Tomášek & partners, s.r.o.
Miesto práce
Rožňavská 2, Bratislava
Rožňavská 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
01.09.2017
01.09.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
zabezpečenie chodu kancelárie, evidencia pošty, vedenie elektronických spisov, skenovanie/kopírovanie dokumentov, bežná komunikácia s klientmi a úradmi, poskytovanie zázemia pre kolegov
Zamestnanecké výhody, benefity
príjemný kolektív, neformálny prístup, flexibilita pracovného času, v prípade záujmu naučíme jednoduché právne zručnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
hľadáme stabilitu a dlhodobosť spolupráce
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Advokátska kancelária Tomášek & partners poskytuje svojim klientom právne služby od roku 1998 a to najmä v oblasti obchodného a občianskeho práva. Klientami kancelárie sú ako domáce, tak aj zahraničné subjekty.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3157692
Megjelentetés dátuma: 11.8.2017
2017-08-11
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná Cég: Tomášek & partners, s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou