HR-špecialista

TJ-Legal, s. r. o.

Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
01.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000,- € v závislosti od skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Účasť na včasnom nábore, výbere a prijímaní nových zamestnancov
• Adaptácia nových zamestnancov
• Plánovanie a implementácia školení a rozvojových kurzov
• Štvrťročné a ročné hodnotenie zamestnancov.
• Revízia a príprava odmeňovacieho systému
• Príprava systému benefitov
• Podpora firemnej kultúry a hodnôt spoločnosti
• Nastavenie plánu a stratégie HR-oddelenia, plánovanie v oblasti HR
• Interná komunikácia

Zamestnanecké výhody, benefity

- prácu v mladom dynamickom kolektíve
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „PRIVEĎ ZNÁMEHO a získaj finančnú odmenu“
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

psychológia, personálny manažment

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Skúsenosť v oblasti personalistiky na podobnej pozícii min. 5 rokov (HR Specialist, Personálny manager, HR manager)
• Skúsenosti s vedením výberových pohovorov
• Skúsenosti s realizáciou vzdelávacích a tréningových programov
• Znalosť zákonníka práce
• Skúsenosti s vedením tímov
• Zodpovedný prístup a spoľahlivosť
• Loajalita
• Proaktivita
• Schopnosť sebareflexie
• Schopnosť pracovať pod stresom
• Schopnosť tímovej práce
• Dobré komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.

Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.

Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.

Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3441996  Megjelentetés dátuma: 12.7.2018  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1000,- € v závislosti od skúseností