Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Daňový agent s anglickým jazykom
TJ-Legal, s. r. o.
Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2018
01.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
630,- € + variabilná zložka za kvalitu a splnenie stanoveného plánu, príplatok za prax v odbore, certifikáty a pod.
630,- € + variabilná zložka za kvalitu a splnenie stanoveného plánu, príplatok za prax v odbore, certifikáty a pod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Aktívne poskytovanie poradenstva klientom prostredníctvom telefonickej, poštovej, e-mailovej a osobnej komunikácie.
• Spracovanie registrácie nového klienta a kontrola prijatých registračných formulárov od klienta a zamestnávateľa.
• Spracovanie žiadostí o vrátenie daní z Holandska.
• Aktívna telefonická, e-mailová a poštová komunikácia medzi firmou TJ-Legal, s.r.o., klientom a daňovým úradom.
• Správa a aktualizácia údajov vo firemnom systéme.
• Správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch.
• Aktívne vyhľadávanie legislatívnych zmien (napr. telefonicky, na stránke, prostredníctvom blogov a newslettrov) súvisiacich s predmetom činnosti firmy a informovanie kolegov o nových postupoch, osvojenie si nových postupov a ich iniciácia medzi kolegami.
• Spracovanie korešpondencie.
• Zasielanie neznámej alebo nevyžiadanej pošty späť odosielateľovi.
• Vypĺňanie doplňujúcich formulárov potrebných k spracovaniu žiadosti o vrátenie daní z Holandska.
• Spracovanie registrácie nového klienta a kontrola prijatých registračných formulárov od klienta a zamestnávateľa.
• Spracovanie žiadostí o vrátenie daní z Holandska.
• Aktívna telefonická, e-mailová a poštová komunikácia medzi firmou TJ-Legal, s.r.o., klientom a daňovým úradom.
• Správa a aktualizácia údajov vo firemnom systéme.
• Správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch.
• Aktívne vyhľadávanie legislatívnych zmien (napr. telefonicky, na stránke, prostredníctvom blogov a newslettrov) súvisiacich s predmetom činnosti firmy a informovanie kolegov o nových postupoch, osvojenie si nových postupov a ich iniciácia medzi kolegami.
• Spracovanie korešpondencie.
• Zasielanie neznámej alebo nevyžiadanej pošty späť odosielateľovi.
• Vypĺňanie doplňujúcich formulárov potrebných k spracovaniu žiadosti o vrátenie daní z Holandska.
Zamestnanecké výhody, benefity
- prácu v mladom dynamickom kolektíve
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „PRIVEĎ ZNÁMEHO a získaj finančnú odmenu“
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „PRIVEĎ ZNÁMEHO a získaj finančnú odmenu“
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
finančníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Zodpovedný prístup a spoľahlivosť
• Loajalita
• Proaktivita
• Schopnosť sebareflexie
• Schopnosť pracovať pod stresom
• Schopnosť tímovej práce
• Dobré komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok
• Loajalita
• Proaktivita
• Schopnosť sebareflexie
• Schopnosť pracovať pod stresom
• Schopnosť tímovej práce
• Dobré komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3441982
Megjelentetés dátuma: 12.7.2018
2018-07-12
Régió: Hlavná 133, Prešov Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Daňový poradca Cég: TJ-Legal, s. r. o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 630,- € + variabilná zložka za kvalitu a splnenie stanoveného plánu, príplatok za prax v odbore, certifikáty a pod.