Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Účtovníčka / Mzdárka / Personalistka / Administratíva
TINRON, s.r.o.
Miesto práce
Nová 5, Pezinok-Grinava
Nová 5, Pezinok-Grinava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 - 1 600 EUR/mesiacHorná hranica je vrátene všetkých odmien, t.j. uvedená je priemerná mzda. Ročný nárast mzdy.
1 400 - 1 600 EUR/mesiacHorná hranica je vrátene všetkých odmien, t.j. uvedená je priemerná mzda. Ročný nárast mzdy.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Kumulovaná pracovná pozícia v menšej Slovenskej výrobnej firme, od bežnej administratívy, cez mzdy až po daňové priznanie.
Úvodom prípravné a pomocné práce pre externé spracovanie účtovníctva a miezd, starostlivosť o podnikovú agendu (okrem konečného účtovania a spracovania miezd), ostatné*
Po zapracovaní a zaučení postupný prechod na komplexné vedenie a spracovanie podvojného účtovníctva v programe Omega, miezd a personalistiky v programe Olymp, komunikácia s úradmi, poisťovňami, ... kompletná starostlivosť o firemnú agendu.
*Ostatné: fakturácia, pokladňa, banka, úhrady, poistky, dochádzka, knihy jázd a tankovanie, štatistiky, pohľadávky, komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi, administratívne práce, sledovanie stavu zásob, skladové hospodárstvo, objednávanie materiálu a tovaru, expedícia, logistika, príjem na sklad, prevody medzi skladmi, práca v podnikovom systéme Elvis, ...
Pracovná doba 07:00-15:30.
Práca vhodná pre všestranne založenú lojálnu osobu so záujmom a chuťou podieľať sa na chode spoločnosti. Vedúca oddelenia v spoločnoti s dynamickým mladým kolektívom.
Úvodom prípravné a pomocné práce pre externé spracovanie účtovníctva a miezd, starostlivosť o podnikovú agendu (okrem konečného účtovania a spracovania miezd), ostatné*
Po zapracovaní a zaučení postupný prechod na komplexné vedenie a spracovanie podvojného účtovníctva v programe Omega, miezd a personalistiky v programe Olymp, komunikácia s úradmi, poisťovňami, ... kompletná starostlivosť o firemnú agendu.
*Ostatné: fakturácia, pokladňa, banka, úhrady, poistky, dochádzka, knihy jázd a tankovanie, štatistiky, pohľadávky, komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi, administratívne práce, sledovanie stavu zásob, skladové hospodárstvo, objednávanie materiálu a tovaru, expedícia, logistika, príjem na sklad, prevody medzi skladmi, práca v podnikovom systéme Elvis, ...
Pracovná doba 07:00-15:30.
Práca vhodná pre všestranne založenú lojálnu osobu so záujmom a chuťou podieľať sa na chode spoločnosti. Vedúca oddelenia v spoločnoti s dynamickým mladým kolektívom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Priestor pre osvojenie si problematiky ekonomiky a chodu firmy.
Zastupiteľnosť v administratívnych činnostiach.
Koncoročné prémie a prémie za DPPO.
Zastupiteľnosť v administratívnych činnostiach.
Koncoročné prémie a prémie za DPPO.
Informácie o výberovom konaní
Zaslať životopis, vhodné uchádzačky budú spätne kontaktované.
Výberové konanie bude prebiehať až do obsadenia pozície.
Výberové konanie bude prebiehať až do obsadenia pozície.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
OMEGA - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
OMEGA - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Samostatná účtovníčka, mzdy a ostatné.
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť, komunikatívnosť, pracovné nasadenie, zodpovednosť, lojalita, prehľad o kompletnom chode spoločnosti, chuť vzdelávať sa, ... Nefajčiarka!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Výroba a predaj vzduchotechniky, kovovýroba. Predaj vlastných výrobkov, nákup, predaj a dodávka tovaru, zabezpečovanie stavieb.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3196833
Megjelentetés dátuma: 4.5.2021
2021-05-04
Régió: Pezinok Pozíció: Ekonóm, Hlavný účtovník, Mzdový účtovník, Účtovník Cég: TINRON, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 400 EUR/mesiac