Asistent/ka na dobu určitú (zastupovanie počas trvania MD/RD)

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
950 - 1 080 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Stručná charakteristika spoločnosti

V Tescu je každý vítaný, preto neustále budujeme a vylepšujeme inkluzívne pracovné prostredie. Ako spoločnosť zamestnávajúca osoby s rôznym druhom znevýhodnenia sa zaväzujeme zaistiť inkluzívny a všetkým prístupný náborový proces. Uchádzačom umožňujeme zdieľať s nami prípadné zmysluplné opatrenia, ktoré by im mohli pomôcť a prácu v Tescu uľahčiť.
V našich prevádzkach, distribučných centrách aj centrálnej kancelárii pracuje 74 % žien, 26 % mužov, 6 % kolegýň a kolegov so zdravotným znevýhodnením a 61 % kolegýň a kolegov, ktorí sa starajú o zverené osoby. Máme kolegyne a kolegov viac než 40 rôznych národností z 5 kontinentov. V našom najvyššom vedení spoločnosti môžete stretnúť kolegyne a kolegov 7 rôznych národností.
Tesco chce byť atraktívnym zamestnávateľom pre každého, bez ohľadu na vek, pohlavie, vierovyznanie či národnosť.
Viac o nás zistíte tu : https://corporate.tesco.sk/

Získané ocenenia:
• Najzamestnávateľ 2023 – 2. miesto v kategórii Obchod a služby
• Najdôveryhodnejšia značka 2023 – ocenenia v kategórii E-shopy s potravinami, Privátne značky
• Roma Spirit 2022 – víťaz v kategórii Spoločnosť a zamestnávateľ
• Via Bona Slovakia 2020 – ocenenia v kategórii Výnimočný zamestnávateľ, Zodpovedná veľká firma, Cena verejnosti

Aká bude vaša práca u nás?

- Administratívna a organizačná podpora aktivít príslušných riaditeľov/zverených tímov centrálnej kancelárie.
- Organizácia diára, plánovanie stretnutí, príprava korešpondencie v mene riaditeľov vrátane vypracovania všeobecných odpovedí. Organizácia došlej a odoslanej pošty príslušných riaditeľov.
- Efektívne organizovanie stretnutí, mítingov cez Telepresence, príprava požadovaných materiálov (tlač atď.), miesta konania, aby všetky udalosti prebiehali hladko.
- Podpora pri organizácii mítingov pre tím - rezervácia miestností a zabezpečenie občerstvenia, zabezpečenie ubytovania pre skupinu kolegov.
- Koordinácia požiadaviek na zabezpečenie ubytovania, taxíkov, lístkov na vlak, leteniek cez existujúci rezervačný systém, zabezpečovanie vyúčtovania nákladov spojených so služobnými cestami alebo inými oprávnenými nákladmi.
- Spracovávanie faktúr, aktivácia/zalistovanie nových dodávateľov v systéme ORACLE.
- Spracovanie dochádzky pre určenú skupinu kolegov centrálnej kancelárie.
- Riešenie ad hoc požiadaviek na základe zadania od príslušných riaditeľov/zverených tímov centrálnej kancelárie.

Prečo u nás budete pracovať radi?

Prečo sa k námpridať:
- Zamestnanecká Clubcard s 10% zľavou na nákupy v Tesco a Clubcard body navyše.
- Vianočný bonus, odmena pri pracovnom výročí, odmena za odporúčanie kandidáta
- Zľavy u partnerov a v nájomných zónach Tesco
- Darček pri narodení dieťaťa
- Mobilný telefón aj na súkromné účely
- Pracovné voľno navyše pri významných životných udalostiach (svadba, sťahovanie, darovanie krvi, atď.)
- Flexibilný pracovný čas, práca z domu
- Priestor pre kariérny rast a rozvoj
- Firemné aktivity (teambuilding, vianočný večierok, program Buď fit na podporu zdravého životného štýlu, atď.)
- Moderné a priateľské pracovné prostredie

Bez čoho sa nezaobídete?

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Skúsenosti na podobnej pozícií výhodou
- Znalosť práce s rezervačnými systémami
- Orientácia na detail
- Organizačné a komunikačné zručnosti
- Schopnosť pracovať samostatne ale aj v tíme
- Flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Zetochova
E-mail: poslať životopis
ID: 3734928  Megjelentetés dátuma: 8.8.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 950 - 1 080 EUR/mesiac