Skladový/á administrátor/ka

Miesto práce
Družstevná ulica 38, 080 06 Prešov-Nižná Šebastová, okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
11/2014

Informácie o pracovnom mieste

Stručná charakteristika spoločnosti

V Tescu je každý vítaný, preto neustále budujeme a vylepšujeme inkluzívne pracovné prostredie. Ako spoločnosť zamestnávajúca osoby s rôznym druhom znevýhodnenia sa zaväzujeme zaistiť inkluzívny a všetkým prístupný náborový proces. Uchádzačom umožňujeme zdieľať s nami prípadné zmysluplné opatrenia, ktoré by im mohli pomôcť a prácu v Tescu uľahčiť.
V našich prevádzkach, distribučných centrách aj centrálnej kancelárii pracuje 74 % žien, 26 % mužov, 6 % kolegýň a kolegov so zdravotným znevýhodnením a 61 % kolegýň a kolegov, ktorí sa starajú o zverené osoby. Máme kolegyne a kolegov viac než 40 rôznych národností z 5 kontinentov. V našom najvyššom vedení spoločnosti môžete stretnúť kolegyne a kolegov 7 rôznych národností.
Tesco chce byť atraktívnym zamestnávateľom pre každého, bez ohľadu na vek, pohlavie, vierovyznanie či národnosť.
Viac o nás zistíte tu : https://corporate.tesco.sk/

Získané ocenenia:
• Najzamestnávateľ 2023 – 2. miesto v kategórii Obchod a služby
• Najdôveryhodnejšia značka 2023 – ocenenia v kategórii E-shopy s potravinami, Privátne značky
• Roma Spirit 2022 – víťaz v kategórii Spoločnosť a zamestnávateľ
• Via Bona Slovakia 2020 – ocenenia v kategórii Výnimočný zamestnávateľ, Zodpovedná veľká firma, Cena verejnosti

Aká bude vaša práca u nás?

• zabezpečuje činnosť úseku hotovostnej pokladne (účtovanie, vedenie hotovostnej pokladne, uzávierky), zabezpečuje objednávky investičného majetku, MTZ, JPO, servisného materiálu, vybavenia pre zamestnancov a pod., eviduje prijaté a vydané faktúry, spolupracuje s centrálnym účtovným pracoviskom
• komplexne rieši a eviduje škodové a poistné udalosti v rámci DC
• je zodpovedný/á za zabezpečenie plynulej komunikácie v rámci spoločnosti (pošta, e-maily, interné doklady a podklady, vybavovanie korešpondencie a pod.), aj mimo nej (komunikácia s úradmi, dodávateľmi, poisťovňami a inými inštitúciami)
• administratívna podpora ostatných oddelení, komunikácie a riešenie agendy s dodávateľmi a OJ
• príprava účtovných podkladov pre centrálnu kanceláriu
• podieľa sa v spolupráci s personálnym oddelením na personálnej evidencii, spracováva príslušnú agendu v súlade s platnou legislatívou a internými firemnými predpismi
• rieši reklamácie, dotazy z obchodných jednotiek, dodávateľské – odberateľské vzťahy

Bez čoho sa nezaobídete?

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* Komunikatívnosť
* Samostatnosť
* Spoľahlivosť a príjemné vystupovanie
* Schopnosť riešenia viacerých úloh súbežne
* Odolnosť voči stresu
* Ochota učiť sa nové veci
ID: 1885539  Megjelentetés dátuma: 1.10.2014