Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratívny pracovník pre personalizáciu kariet
Miesto práce
Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac *
* Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Finálna mzda bude závisieť od tvojich platových očakávaní a skúseností.
Popis pracovného miesta
Úlohou administratívneho pracovníka je spracovávanie a realizácia požiadaviek súvisiacich s personalizáciou kariet.
HLAVNÉ ČINNOSTI A ZODPOVEDNOSTI
- personalizácia kariet
- telefonická a mailová komunikácia s užívateľmi personalizovaných kariet, s dodávateľmi a zadávateľmi požiadaviek
- písomná korešpondencia súvisiaca s distribúciou kariet
- vybavovanie objednávok a reklamácií personalizovaných kariet
- zadávanie objednávok na spotrebný materiál pre potreby výkonu práce
- vykonávanie základných servisných zásahov súvisiacich s denným chodom tlačiarenských zariadení – výmena tonera, vkladanie kariet, základná údržba
- asistencia pri výkone opráv servisnými technikmi
- pravidelný a ad hoc reporting podľa potreby
POŽIADAVKY NA UCHÁDZAČA
- ukončené SŠ/VŠ vzdelanie s ekonomickým zameraním
- prax v administratíve min. 1 rok, skúsenosti s vystavovaním faktúr veľkou výhodou
- vedomosti z platnej legislatívy súvisiacej s DPH výhodou
- základy podvojného účtovníctva výhodou
- znalosť MS Office balíka (Word, Excel, Outlook)
Požadované osobnostné predpoklady
- samostatnosť pri plnení úloh
- systematickosť v práci
- precíznosť, zameranosť na detail
HLAVNÉ ČINNOSTI A ZODPOVEDNOSTI
- personalizácia kariet
- telefonická a mailová komunikácia s užívateľmi personalizovaných kariet, s dodávateľmi a zadávateľmi požiadaviek
- písomná korešpondencia súvisiaca s distribúciou kariet
- vybavovanie objednávok a reklamácií personalizovaných kariet
- zadávanie objednávok na spotrebný materiál pre potreby výkonu práce
- vykonávanie základných servisných zásahov súvisiacich s denným chodom tlačiarenských zariadení – výmena tonera, vkladanie kariet, základná údržba
- asistencia pri výkone opráv servisnými technikmi
- pravidelný a ad hoc reporting podľa potreby
POŽIADAVKY NA UCHÁDZAČA
- ukončené SŠ/VŠ vzdelanie s ekonomickým zameraním
- prax v administratíve min. 1 rok, skúsenosti s vystavovaním faktúr veľkou výhodou
- vedomosti z platnej legislatívy súvisiacej s DPH výhodou
- základy podvojného účtovníctva výhodou
- znalosť MS Office balíka (Word, Excel, Outlook)
Požadované osobnostné predpoklady
- samostatnosť pri plnení úloh
- systematickosť v práci
- precíznosť, zameranosť na detail
Čo ti ponúkame?
Našim zamestnancom sa snažíme spríjemňovať spoluprácu s nami v štyroch oblastiach:
WELL - BEING
• Multisport karta
• Dovolenka navyše podľa počtu odpracovaných rokov
• Možnosť dochádzania do práce na bicykli – priestor na uloženie bicyklov a sprchy
• Online webináre v oblasti work-life-balance
• Flexibilný pracovný čas
• Možnosť práce z domu
• Podpora zdravého zraku
• Zabezpečenie pitného režimu na pracovisku
FINAČNÉ BENEFITY
• TEMPEST REFERRAL - odporuč kamoša/kamošku za finančnú odmenu
• Plne hradený príspevok na stravovanie vo výške 5,10 EUR/deň
• CALLIO darčekové kupóny
• Finančný príspevok pri pracovných výročiach
• Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
• Pôžičky pre zamestnancov
• Zvýhodnený predaj tovaru partnerských firiem
RODINA
• Príspevok pri narodení dieťaťa
• Príspevok pri uzavretí manželstva
EVENTY & ZÁBAVA
• Mikuláš pre deti a zamestnancov
• Vianočná párty s koncertom
• Mikulášske a vianočné darčeky
• Teambuildingy a papanice
• Bežecké tréningy, Team Devín Bratislava
• Online Club diskusie so známymi osobnosťami
• Letné zmrzlinové dni
WELL - BEING
• Multisport karta
• Dovolenka navyše podľa počtu odpracovaných rokov
• Možnosť dochádzania do práce na bicykli – priestor na uloženie bicyklov a sprchy
• Online webináre v oblasti work-life-balance
• Flexibilný pracovný čas
• Možnosť práce z domu
• Podpora zdravého zraku
• Zabezpečenie pitného režimu na pracovisku
FINAČNÉ BENEFITY
• TEMPEST REFERRAL - odporuč kamoša/kamošku za finančnú odmenu
• Plne hradený príspevok na stravovanie vo výške 5,10 EUR/deň
• CALLIO darčekové kupóny
• Finančný príspevok pri pracovných výročiach
• Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
• Pôžičky pre zamestnancov
• Zvýhodnený predaj tovaru partnerských firiem
RODINA
• Príspevok pri narodení dieťaťa
• Príspevok pri uzavretí manželstva
EVENTY & ZÁBAVA
• Mikuláš pre deti a zamestnancov
• Vianočná párty s koncertom
• Mikulášske a vianočné darčeky
• Teambuildingy a papanice
• Bežecké tréningy, Team Devín Bratislava
• Online Club diskusie so známymi osobnosťami
• Letné zmrzlinové dni
Staviame na ľuďoch
Každé obdobie prináša nové výzvy, ale aj nové príležitosti. Veríme, že vďaka silnému tímu, skúsenostiam, profesionalite a spolupráci, dokážeme prekonávať všetky výzvy a pomáhať klientom, čo najlepšie využiť každú príležitosť.
Zamestnávame najlepších odborníkov a náš tím neustále rozvíjame a posilňujeme o ďalších talentovaných ľudí, ktorí zdieľajú naše hodnoty a víziu.
My sme Alanata – miesto, kde sa technológie spájajú s biznisom.
ID: 3667926
Megjelentetés dátuma: 4.5.2022
2022-05-04
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent Cég: Alanata a. s.
Alapbér (bruttó): 1 100 EUR/mesiac