Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Špecialista technickej podpory koncových užívateľov
Miesto práce
okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
*
* Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Finálna mzda bude závisieť od tvojich platových očakávaní a skúseností.
Popis pracovného miesta
Technická podpora koncových užívateľov v oblasti výpočtovej techniky a mobilných zariadení – „end user support“ – pre medzinárodného telekomunikačného operátora.
HLAVNÉ ČINNOSTI A ZODPOVEDNOSTI
• evidencia, kategorizácia a následné riešenie prichádzajúcich technických požiadaviek od užívateľov (e-mailom, telefonicky, tiketovacím nástrojom)
• údržba existujúcich systémov/aplikácií cez vzdialenú správu, alebo fyzicky podľa potreby
• inštalácia HW/SW do počítačov a mobilných zariadení užívateľov
• základné poradenstvo a konzultácie v oblasti IT pre užívateľov
• udržiavanie prevádzkovej dokumentácie spravovanej infraštruktúry
• kontinuálne vzdelávanie sa ohľadom implementovaných technológií
POŽIADAVKY NA UCHÁDZAČA
• ukončené vzdelanie technického zamerania (SŠ/VŠ)
• AJ mierne pokročilý – schopnosť dorozumieť sa
• praktické skúsenosti v oblasti IT min. 1 rok (akceptovateľné aj mimo pracovného pomeru, za predpokladu technických vedomostí a vybudovaných pracovných návykov)
• komunikatívnosť, asertivita, prozákaznícky prístup
• veľmi dobrá znalosť administrácie OS Windows a kancelárskych balíkov MS Office podmienkou
• základný prehľad v sieťovej oblasti (TCP/IP, DNS, DHCP, atď.)
• veľkou výhodou je znalosť aspoň jednej z nasledovných problematík:
- administrácia MS produktov - MS Exchange, Active Directory
- základy konfigurácie mobilných operačných systémov Android, iOS a Windows mobile
- licenčná politika MS produktov
- ITIL procesy
- LAN/WAN a sieťové bezpečnostné štandardy
HLAVNÉ ČINNOSTI A ZODPOVEDNOSTI
• evidencia, kategorizácia a následné riešenie prichádzajúcich technických požiadaviek od užívateľov (e-mailom, telefonicky, tiketovacím nástrojom)
• údržba existujúcich systémov/aplikácií cez vzdialenú správu, alebo fyzicky podľa potreby
• inštalácia HW/SW do počítačov a mobilných zariadení užívateľov
• základné poradenstvo a konzultácie v oblasti IT pre užívateľov
• udržiavanie prevádzkovej dokumentácie spravovanej infraštruktúry
• kontinuálne vzdelávanie sa ohľadom implementovaných technológií
POŽIADAVKY NA UCHÁDZAČA
• ukončené vzdelanie technického zamerania (SŠ/VŠ)
• AJ mierne pokročilý – schopnosť dorozumieť sa
• praktické skúsenosti v oblasti IT min. 1 rok (akceptovateľné aj mimo pracovného pomeru, za predpokladu technických vedomostí a vybudovaných pracovných návykov)
• komunikatívnosť, asertivita, prozákaznícky prístup
• veľmi dobrá znalosť administrácie OS Windows a kancelárskych balíkov MS Office podmienkou
• základný prehľad v sieťovej oblasti (TCP/IP, DNS, DHCP, atď.)
• veľkou výhodou je znalosť aspoň jednej z nasledovných problematík:
- administrácia MS produktov - MS Exchange, Active Directory
- základy konfigurácie mobilných operačných systémov Android, iOS a Windows mobile
- licenčná politika MS produktov
- ITIL procesy
- LAN/WAN a sieťové bezpečnostné štandardy
Staviame na ľuďoch
Každé obdobie prináša nové výzvy, ale aj nové príležitosti. Veríme, že vďaka silnému tímu, skúsenostiam, profesionalite a spolupráci, dokážeme prekonávať všetky výzvy a pomáhať klientom, čo najlepšie využiť každú príležitosť.
Zamestnávame najlepších odborníkov a náš tím neustále rozvíjame a posilňujeme o ďalších talentovaných ľudí, ktorí zdieľajú naše hodnoty a víziu.
My sme Alanata – miesto, kde sa technológie spájajú s biznisom.
ID: 2480297
Megjelentetés dátuma: 30.11.2016
2016-11-30
Régió: okres Banská Bystrica Pozíció: IT/Technical Support Specialist, Servisný inžinier, Servisný technik, Systémový administrátor, Systémový inžinier Cég: Alanata a. s.