Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Hľadáme projektového manažéra s plynulou nemčinou (Interiérový design)
Ahrend s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
základná mzda od 2.000,- eur/mesiac, v závislosti od skúsenosti a kompetencii uchádzača/-ky (plus odmeny)
základná mzda od 2.000,- eur/mesiac, v závislosti od skúsenosti a kompetencii uchádzača/-ky (plus odmeny)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme kreatívneho projektového manažéra, ktorý chce uplatniť svoje organizačné a riadiace schopnosti a ktorý kompletne zastreší realizáciu a dodávku kancelárskeho nábytku. Prácou v našej spoločnosti Vám poskytneme možnosť ukázať, čo vo Vás je a podieľať sa na zaujímavých medzinárodných projektoch v Rakúsku.
Výsledkom Vašej práce bude:
- návrh a dodávka kancelárskeho nábytku v súlade s požiadavkami klienta,
- výborne zvládnutá komunikácia a vzťahy s obchodníkom, dodávateľom a klientom v celom procese realizácie zákazky,
- včas vytvorená kompletná cenová ponuka (v spolupráci s projektantom) a odkomunikovaná klientovi,
- profesionálne a včas zvládnuté všetky procesy potrebné k úplnej realizácii a odovzdania diela,
- včas identifikované kritické procesy ohrozujúce kontinuitu dodávky a ich flexibilné okamžité vyriešenie,
- skoordinovaný, zorganizovaný, perfektne riadený tím ľudí, ktorý vďaka Vám pozná svoje úlohy a vie čo, ako a kedy má urobiť,
- odovzdať zákazku včas a v požadovanej kvalite klientovi atď.
Výsledkom Vašej práce bude:
- návrh a dodávka kancelárskeho nábytku v súlade s požiadavkami klienta,
- výborne zvládnutá komunikácia a vzťahy s obchodníkom, dodávateľom a klientom v celom procese realizácie zákazky,
- včas vytvorená kompletná cenová ponuka (v spolupráci s projektantom) a odkomunikovaná klientovi,
- profesionálne a včas zvládnuté všetky procesy potrebné k úplnej realizácii a odovzdania diela,
- včas identifikované kritické procesy ohrozujúce kontinuitu dodávky a ich flexibilné okamžité vyriešenie,
- skoordinovaný, zorganizovaný, perfektne riadený tím ľudí, ktorý vďaka Vám pozná svoje úlohy a vie čo, ako a kedy má urobiť,
- odovzdať zákazku včas a v požadovanej kvalite klientovi atď.
Zamestnanecké výhody, benefity
Okrem zaujímavej a zodpovednej práce ponúkame zároveň aj:
- priestor pre odborný rast a profesionálny rozvoj,
- možnosť stať sa súčasťou profesionálneho mladého tímu, ktorý sa riadi etickým kódexom,
- možnosť vypracovať sa a byť vo svojej profesii skutočne dobrý,
- možnosť platovo aj kariérne rásť,
- možnosť podieľať sa na medzinárodných projektoch,
- možnosť komunikovať a zdokonaľovať sa v anglickom alebo nemeckom jazyku atď.
- priestor pre odborný rast a profesionálny rozvoj,
- možnosť stať sa súčasťou profesionálneho mladého tímu, ktorý sa riadi etickým kódexom,
- možnosť vypracovať sa a byť vo svojej profesii skutočne dobrý,
- možnosť platovo aj kariérne rásť,
- možnosť podieľať sa na medzinárodných projektoch,
- možnosť komunikovať a zdokonaľovať sa v anglickom alebo nemeckom jazyku atď.
Informácie o výberovom konaní
Ak si myslíte, že hľadáme práve Vás, pošlite svoje CV spolu so súhlasom o spracovaní osobných údajov v zmysle Zákona o ochrane osobných údajov na e-mail : [email protected].
Prosím, neposielajte motivačné listy.
Písomné odporúčania od minulých zamestnávateľov (s kontaktnými údajmi na zamestnávateľa) sú výhodou.
Prosím, neposielajte motivačné listy.
Písomné odporúčania od minulých zamestnávateľov (s kontaktnými údajmi na zamestnávateľa) sú výhodou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Drevarska Fakulta, Zvolen
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prax v oblasti zariaďovania priestorov a s riadením dodávky zákazky,
- Výborné komunikačné, organizačné a riadiace schopnosti, business pohľad,
- Ochota a schopnosť riadiť tím ľudí, koordinovať ich a koučovať,
- Schopnosť neustále kontrolovať a zdokonaľovať procesy,
- Orientácia na výsledky a dokončovanie práce,
- Ochota cestovať.
- Výborné komunikačné, organizačné a riadiace schopnosti, business pohľad,
- Ochota a schopnosť riadiť tím ľudí, koordinovať ich a koučovať,
- Schopnosť neustále kontrolovať a zdokonaľovať procesy,
- Orientácia na výsledky a dokončovanie práce,
- Ochota cestovať.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť TECHO|ROYAL AHREND COMPANY je významným európskym výrobcom a dodávateľom kancelárskeho nábytku a rešpektovaným poskytovateľom kancelárskych fit-out riešení pre celý rad nadnárodných i lokálnych firiem v Európe i na Blízkom Východe.
Podrobnejšie informácie o nás a našich produktoch nájdete na http://www.techo.com
Podrobnejšie informácie o nás a našich produktoch nájdete na http://www.techo.com
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3507458
Megjelentetés dátuma: 2.5.2019
2019-05-02
Régió: Bratislava Pozíció: Architekt, Dizajnér, Projektový manažér Cég: Ahrend s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: základná mzda od 2.000,- eur/mesiac, v závislosti od skúsenosti a kompetencii uchádzača/-ky (plus odmeny)