Môžete sa pochváliť výborný mi výsledkami v oblasti vedenia officu, recepcie?

Ahrend s.r.o.

Miesto práce
Cesta na Červený most 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
od 1.000,- eur/mesiac, v závislosti od skúsenosti a kompetencii uchádzača/-ky

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovnú skúsenú osobu, ktorá vždy ochotne a s úsmevom na tvári vyrieši veľké množstvo úloh spojených s vedením chodu recepcie a administratívnej agendy. Prácou u nás môžete ukázať, čo vo Vás je a plne využiť Vaše organizačné schopnosti.

Výsledkom Vašej práce bude:
- chod recepcie plne pod kontrolou,
- profesionálne zastrešený prvý kontakt so spoločnosťou - vybavené telefonáty, e-mailová komunikácia, pošta, obslúžené a spokojné návštevy spoločnosti,
- dohľad a pomoc pri udržiavaní čistoty a poriadku v priestoroch spoločnosti,
- promptne zorganizované služobné cesty pre zamestnancov, zabezpečené rezervácie ubytovania, leteniek atď.,
- včasný a úplný nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia, vybavenia kuchynky a pod.,
- kompletne zastrešená agenda servisných opráv hnuteľného a nehnuteľného majetku, práva vozového parku a iné.
- pomoc pri organizácii a spolurealizácia firemných eventov,
- zastrešenie agendy objednávania darčekov pre klientov a zamestnancov atď.

Zamestnanecké výhody, benefity

Okrem zaujímavej práce ponúkame zároveň aj:
- príležitosť stať sa súčasťou profesionálneho tímu, ktorý sa riadi etickým kódexom,
- možnosť vypracovať sa a byť vo svojej profesii skutočne dobrý,
- možnosť sebarealizácie,
- priestor pre zdokonaľovanie sa v anglickom a nemeckom jazyku atď.

Informácie o výberovom konaní

Ak si myslíte, že hľadáme práve Vás, pošlite svoje CV spolu so súhlasom o spracovaní osobných údajov v zmysle Zákona o ochrane osobných údajov na e-mail: [email protected].
Prosím, neposielajte motivačné listy.
Písomné odporúčania od minulých zamestnávateľov (s kontaktnými údajmi na zamestnávateľa) sú výhodou.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Kreativita, iniciatíva, proaktívny prístup k práci,
- Preukázateľné výborne výsledky v oblasti riadenia recepcie, sekretariátu min. 2 roky,
- Základné znalosti účtovnej agendy,
- Skúsenosť s organizovaním teambuildingových aktivít,
- Orientácia na výsledky a dokončovanie veci,
- Zodpovednosť a spoľahlivosť,
- Schopnosť zorganizovať si svoj čas a presadiť sa.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť TECHO|ROYAL AHREND COMPANY je významným európskym výrobcom a dodávateľom kancelárskeho nábytku a rešpektovaným poskytovateľom kancelárskych fit-out riešení pre celý rad nadnárodných i lokálnych firiem v Európe i na Blízkom Východe.

Podrobnejšie informácie o nás a našich produktoch nájdete na http://www.techo.com

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3238090  Megjelentetés dátuma: 4.7.2018  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1.000,- eur/mesiac, v závislosti od skúsenosti a kompetencii uchádzača/-ky