Senior účtovník - Supervisor oddenia nákladov (AP)

Tatry mountain resorts, a.s.

Miesto práce
Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
od 1200,-€ resp.v závislosti od skúseností/znalostí kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

-Zastrešenie a kontrola AP agendy:
Denné účtovanie dodávateľských faktúr, zmlúv, splátkových kalendárov, vyúčtovaní pracovných ciest a drobných nákupov, zúčtovanie nákupov platobnými kartami,
Spracovanie faktúr v schvaľovacom systéme – komunikácia a usmerňovanie prevádzok,
Definovanie a nastavovanie parametrov schvaľovacieho systému,
Definovanie účtovných postupov podľa zákona o účtovníctve v nadväznosti na zákon o DPH a DzP,
Mesačné odsúhlasovanie a kontrola nákladov,
Nastavovanie a kontrola cost centier, porovnávanie zaúčtovných výsledkov „actual vs. plan“
Nastavovanie účtovných parametrov v účtovnom SW,
Aktívna komunikácia s internými a externými prevádzkami,
Účtovanie a výpočet mesačných dohadov, rezerv, rozpúšťanie nákladov a výdavkov budúcich období, účtovanie uzávierkových operácií,
Odsúhlasovanie sáld a inventarizácia účtov hlavnej knihy, analýza prípadných nezrovnalostí a návrhy riešení pre odstránenie nedostatkov, a iné...

-Sklady a Bankové operácie:
Import skladových pohybov z produkčných systémov do účtovníctva,
Nastavovanie parametrov automatického zaúčtovania,
Navrhuje a konzultuje s nadriadeným metódy a možnosti nového/prepracovanejšieho prenosu/kontroly dát
Nastavovanie parametrov automatického zaúčtovania bankových výpisov,
Práca so SW Multicash,
Zaúčtovanie a kontrola bankových výpisov, úverových účtov, odsúhlasovanie účtovných zostatkov s finančnými inštitúciami, a iné...

-Mzdy:
import miezd zo mzdového systému (SOFTIP) do účtovníctva (SPIN), zúčtovanie položiek miezd (stravné lístky, exekúcie, iné...)
kontrola a odsúhlasovanie zúčtovania miezd a mzdových rekapitulácii, komunikácia so mzdovým oddelením,
-Ostatné:
Vedenie prideleného tímu ľudí a ich usmerňovanie,
Návrhy na zefektívňovanie existujúcich procesov,
Vypĺňanie IFRS reportingových balíkov pre účely konsolidácie,
Štatistika, Intrastat,
Komunikácia s právnym oddelením, oddelením procurment-u pri uzatváraní zmluvných obchodných podmienok a ostatnými oddeleniami, revízia zmluvných návrhov,
Participácia pri zostavení daňových priznaní k DPH a DzP PO, mesačné podávanie DP k DPH
Participácia pri auditoch spoločností za oblasť nákladov, komunikácia s auditórskou spoločnosťou,
Aktívna pomoc/usmerňovanie prevádzok v oblasti nákladov,
Tvorba smerníc, nastavovanie KPIs tímu,
Aktívny prístup počas uzávierok,
Prenos „know-how“ na celý holding v rámci všetkých krajín pôsobenia spoločnosti,
Ostatné úlohy na základe požiadaviek priameho nadriadeného, a iné...

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v atraktívnom prostredí Tatier vo flexibilnom, mladom a priateľskom kolektíve.
Poskytujeme možnosť stravovania, lyžovania a rozsiahly sociálny program ( skipass, aquapass, množstvo zliav a výhod ).
Vzdelávacie kurzy, školenia
Notebook
Mobilný telefón
Flexibilná pracovná doba
Možnosť občasnej práce z domu/home office
Teambuildingy a skvelá firemná kultúra
Miesto práce môže byť: BRATISLAVA, LIPTOVSKÝ MIKULÁŠ, POPRAD

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša ponuka oslovila posielajte nám Vaše životopisy na nižšie uvedený mail.
U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím súhlas so spracovaním osobných údajov.
V prípade veľkého počtu žiadostí nebude možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov za účelom osobného pohovoru.
Za pochopenie ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

-Požadujeme: min. SŠ odborné vzdelanie, minimálne 3 roky praxe v oblasti účtovníctva, práca s počítačom - MS Office na užívateľskej úrovni, zodpovednosť, flexibilitu a samostatnosť.
-Výhodou je znalosť programu SPIN, TULIP, BlueGastro a HOREC
-Logické myslenie technického charakteru,
-Práca/orientovanie sa v katastrálnych mapách/listoch vlastníctva,
-Všeobecný prehľad pri majetku z titulu stavieb (stavebný zákon).

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina Tatry mountain resorts, a.s. („TMR“) je lídrom v prevádzkovaní horských stredísk a zábavných parkov a poskytovaní turistických služieb v strednej Európe.
Naša spoločnosť má záujem zamestnávať talentovaných, motivovaných a lojálnych zamestnancov. Našim zamestnancom umožňujeme profesijný rast a dávame príležitosť využiť svoj potenciál.

Gopass, a.s. je súčasťou skupiny TMR a slúži ako platforma, kde:
• nakúpite lístky a vstupy do zimných stredísk v 5 krajinách, do golfových rezortov, aquaparkov a zábavných parkov,
• unikátny vernostný program, ktorý uplatníte okrem vyššie uvedených miest aj v hoteloch, reštauráciách, obchodoch alebo požičovniach,
• karta, ktorá slúži ako váš osobný lístok na vstup do lyžiarskych stredísk, aquaparkov a je kľúčom k mnohým ďalším produktom a službám
• mobilná aplikácia, ktorá vám v reálnom čase sprostredkuje všetky dôležité informácie o dianí v stredisku, prehľad vašich lyžiarskych štatistík.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov
ID: 3734962  Megjelentetés dátuma: 8.8.2019  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1200,-€ resp.v závislosti od skúseností/znalostí kandidáta