Referent klientskeho servisu

Tatra Billing, a.s.

Miesto práce
Údernícka 15, 851 01 Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac900€ nástup, po 6 mesiacoch 1000€ plus bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Spracovania súborov od klientov (zákazky pre tlač dokumentov) v IT aplikáciách:
- zadávanie zákaziek tlače pre jednotlivé spoločnosti do databáz
- editovanie a úprava konceptov tlače podľa informácií obchodného oddelenia – zmena papiera, obálok, príloh
- odsúhlasovanie vzoriek s klientom a ich kontrola pred zaslaním
- vypracovanie pracovných postupov a ich úprava pri akejkoľvek zmene, doplnení informácií v databáze
- príprava distribúcie zákaziek tlače na dennej báze pre oddelenie výroby a skladníkov na nasledujúci deň

Vedenie štatistík:
- tvorba štatistík a protokolov pre jednotlivých klientov
- vypracovanie podkladov pre fakturáciu, fakturácia a poplatky
- práca s Excelom (filtrovanie, sčítavanie, vyhľadávacie funkcie)

Spracovanie podkladov pre Slovenskú poštu:
- spracovanie podkladov pre Slovenskú poštu na dennej báze: evidencia poskytnutých zliav pre jednotlivých klientov, výplatné zúčtovane lístky
- spätná kontrola a editovanie opravených výkazov zo Slovenskej pošty a zapisovanie do jednotlivých tabuliek
- podklady pre reklamácie pre Slovenskú poštu

PRÁCOVNÝ ČAS – STRIEDANIE DVOCH ZMIEN POČAS TÝŽDNA PONDELOK AŽ PIATOK (od 7:00 do 15:30 alebo od 9:00 do 17:30)
PRACOVNÁ POZÍCIA NA ZÁSTUP POČAS MATERSKEJ A RODIČOVSKEJ DOVOLENKY.

Zamestnanecké výhody, benefity

- polročné odmeny
- stravné lístky plne hradené firmou
- dovolenka navyše po odpracovaní jedného roka
- príspevok do DDS (doplnkové dôchodkové sporenie)
- lístky na hokejové zápasy a do wellness
- firemné podujatia

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša pracovná pozícia zaujala, poprosíme Vás o zaslanie Vášho životopisu.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

V prípade absolventa SŠ jednoročná skúsenosť z administratívy podmienkou.

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- precíznosť, zameranie na detail, odolnosť voči rutine
- doťahovanie vecí do konca, samostatnosť
- zodpovednosť
- počítačové zručnosti
- dobrá písomná a verbálna komunikácia
- časová flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme poskytovateľom komplexných služieb v oblasti zabezpečenia transakčnej a marketingovej komunikácie cez tlačové a digitálne distribučné kanály.
V oblasti tlačových služieb zabezpečujeme pre našich zákazníkov plnofarebnú tlač, obálkovanie na základe požiadavky zákazníka.
www.tatrabilling.sk

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2661274  Megjelentetés dátuma: 5.2.2020  Alapbér (bruttó): 900 EUR/mesiac