Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Referent klientskeho servisu
Tatra Billing, a.s.
Miesto práce
Údernícka 15, 851 01 Petržalka
Údernícka 15, 851 01 Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac900€ nástup, po 6 mesiacoch 1000€ plus bonusy
900 EUR/mesiac900€ nástup, po 6 mesiacoch 1000€ plus bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spracovania súborov od klientov (zákazky pre tlač dokumentov) v IT aplikáciách:
- zadávanie zákaziek tlače pre jednotlivé spoločnosti do databáz
- editovanie a úprava konceptov tlače podľa informácií obchodného oddelenia – zmena papiera, obálok, príloh
- odsúhlasovanie vzoriek s klientom a ich kontrola pred zaslaním
- vypracovanie pracovných postupov a ich úprava pri akejkoľvek zmene, doplnení informácií v databáze
- príprava distribúcie zákaziek tlače na dennej báze pre oddelenie výroby a skladníkov na nasledujúci deň
Vedenie štatistík:
- tvorba štatistík a protokolov pre jednotlivých klientov
- vypracovanie podkladov pre fakturáciu, fakturácia a poplatky
- práca s Excelom (filtrovanie, sčítavanie, vyhľadávacie funkcie)
Spracovanie podkladov pre Slovenskú poštu:
- spracovanie podkladov pre Slovenskú poštu na dennej báze: evidencia poskytnutých zliav pre jednotlivých klientov, výplatné zúčtovane lístky
- spätná kontrola a editovanie opravených výkazov zo Slovenskej pošty a zapisovanie do jednotlivých tabuliek
- podklady pre reklamácie pre Slovenskú poštu
PRÁCOVNÝ ČAS – STRIEDANIE DVOCH ZMIEN POČAS TÝŽDNA PONDELOK AŽ PIATOK (od 7:00 do 15:30 alebo od 9:00 do 17:30)
PRACOVNÁ POZÍCIA NA ZÁSTUP POČAS MATERSKEJ A RODIČOVSKEJ DOVOLENKY.
- zadávanie zákaziek tlače pre jednotlivé spoločnosti do databáz
- editovanie a úprava konceptov tlače podľa informácií obchodného oddelenia – zmena papiera, obálok, príloh
- odsúhlasovanie vzoriek s klientom a ich kontrola pred zaslaním
- vypracovanie pracovných postupov a ich úprava pri akejkoľvek zmene, doplnení informácií v databáze
- príprava distribúcie zákaziek tlače na dennej báze pre oddelenie výroby a skladníkov na nasledujúci deň
Vedenie štatistík:
- tvorba štatistík a protokolov pre jednotlivých klientov
- vypracovanie podkladov pre fakturáciu, fakturácia a poplatky
- práca s Excelom (filtrovanie, sčítavanie, vyhľadávacie funkcie)
Spracovanie podkladov pre Slovenskú poštu:
- spracovanie podkladov pre Slovenskú poštu na dennej báze: evidencia poskytnutých zliav pre jednotlivých klientov, výplatné zúčtovane lístky
- spätná kontrola a editovanie opravených výkazov zo Slovenskej pošty a zapisovanie do jednotlivých tabuliek
- podklady pre reklamácie pre Slovenskú poštu
PRÁCOVNÝ ČAS – STRIEDANIE DVOCH ZMIEN POČAS TÝŽDNA PONDELOK AŽ PIATOK (od 7:00 do 15:30 alebo od 9:00 do 17:30)
PRACOVNÁ POZÍCIA NA ZÁSTUP POČAS MATERSKEJ A RODIČOVSKEJ DOVOLENKY.
Zamestnanecké výhody, benefity
- polročné odmeny
- stravné lístky plne hradené firmou
- dovolenka navyše po odpracovaní jedného roka
- príspevok do DDS (doplnkové dôchodkové sporenie)
- lístky na hokejové zápasy a do wellness
- firemné podujatia
- stravné lístky plne hradené firmou
- dovolenka navyše po odpracovaní jedného roka
- príspevok do DDS (doplnkové dôchodkové sporenie)
- lístky na hokejové zápasy a do wellness
- firemné podujatia
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša pracovná pozícia zaujala, poprosíme Vás o zaslanie Vášho životopisu.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
V prípade absolventa SŠ jednoročná skúsenosť z administratívy podmienkou.
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- precíznosť, zameranie na detail, odolnosť voči rutine
- doťahovanie vecí do konca, samostatnosť
- zodpovednosť
- počítačové zručnosti
- dobrá písomná a verbálna komunikácia
- časová flexibilita
- doťahovanie vecí do konca, samostatnosť
- zodpovednosť
- počítačové zručnosti
- dobrá písomná a verbálna komunikácia
- časová flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme poskytovateľom komplexných služieb v oblasti zabezpečenia transakčnej a marketingovej komunikácie cez tlačové a digitálne distribučné kanály.
V oblasti tlačových služieb zabezpečujeme pre našich zákazníkov plnofarebnú tlač, obálkovanie na základe požiadavky zákazníka.
www.tatrabilling.sk
V oblasti tlačových služieb zabezpečujeme pre našich zákazníkov plnofarebnú tlač, obálkovanie na základe požiadavky zákazníka.
www.tatrabilling.sk
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2661274
Megjelentetés dátuma: 5.2.2020
2020-02-05
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Klientský pracovník, Kontrolór kvality, Koordinátor Cég: Tatra Billing, a.s.
Alapbér (bruttó): 900 EUR/mesiac