Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistentka riaditeľa odboru IT vývoja
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacV tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 1000€ brutto pri plnom úväzku.
Informácie o pracovnom mieste
Aké výzvy vás u nás čakajú?
• Vašou úlohou bude komplexná administratívna podpora riaditeľa odboru IT vývoja:
• organizovanie pracovného kalendára, stretnutí a mítingov nadriadeného
• zodpovednosť za organizáciu sekretariátu a koordináciu činnosti medzi útvarmi
• rozdeľovanie a zaradzovanie externej a internej korešpondencie
• zabezpečenie služobných ciest
• organizovanie porád a zabezpečovanie občerstvenia
• zápisy zo stretnutí
• príprava prezentácií, a podkladov k stretnutiam
• telefonická a osobná komunikácia so spolupracujúcimi útvarmi
• koordinácia nástupov nových zamestnancov
• zabezpečenie kancelárskeho materiálu
• spolupráca s inými súvisiacimi útvarmi
• iné denné úlohy pridelené nadriadeným a vedúcimi oddelení
Čo vám ponúkame?
• Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• Atraktívne kariérne príležitosti
• Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• Možnost rotácií v rámcí RB Group
• Práca so skúsenými lídrami
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• Motivačné ohodnotenie
• Príspevok na DDS
• Flexibilný pracovný čas
• Dni voľna navyše s programom Dovolenka PLUS
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Aký je ideálny kandidát?
• skúsenosť s podobnou pozíciou výhodou
• znalosť AJ na pokročilej úrovni (slovom aj písmom)
• organizačné a koordinačné schopnosti
• kvalitný time management
• prioritizácia
• pokročilá práca s MS Office
• vodičský preukaz sk. B (aktívny vodič)
• samostatnosť, proaktívny prístup
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Online dotazník
Online dotazník
ID: 4439822
Megjelentetés dátuma: 3.11.2022
2022-11-03
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Cég: Tatra banka, a.s.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac