Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Referent back office služieb zákazníkom TL
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 850 € brutto pri plnom úväzku.
Informácie o pracovnom mieste
Aké výzvy vás u nás čakajú?
· starostlivosť o klientov spoločnosti, komplexné vybavovanie požiadaviek klientov
· v samostatná komunikácia s klientmi spoločnosti
· poskytovanie odborného poradenstva klientom
· spracovanie a príprava kompletnej zmluvnej dokumentácie pri postúpení práv a povinností vyplývajúcich zo zmlúv uzatvorených na všetky produkty spoločnosti
· spracovanie a príprava kompletnej zmluvnej dokumentácie v prípade dodatkov k uzatvoreným zmluvám na všetky produkty spoločnosti
· spracovanie a príprava kompletnej zmluvnej dokumentácie pri predčasnom ukončení nájomného vzťahu z dôvodu výpovede, krádeže alebo totálnej škody predmetu leasingu, na základe dohody
· vypracovanie výpovedí leasingových zmlúv z dôvodu nedodržania zmluvných podmienok
· správa, evidencia, odborné riešenie reklamací predmetov leasingu zo strany klienta, poradenstvo
· spracovanie podkladov pre pravidelný, mesačný reporting podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
· dôsledné dodržiavanie pracovných postupov, schvaľovacích kompetencií
· iné úlohy pridelené nadriadeným
· kooperácia pri riešení možností predčasného ukončovania zmlúv korporátnych klientov v správe oddelenia WO v zmysle stanovených postupov
· zodpovednosť za koordináciu prípadov v správe oddelenia pri riešení reštrukturalizácie splátkových kalendárov, postúpenia zmlúv, zmien v zmluvách
· v samostatná komunikácia s klientmi spoločnosti
· poskytovanie odborného poradenstva klientom
· spracovanie a príprava kompletnej zmluvnej dokumentácie pri postúpení práv a povinností vyplývajúcich zo zmlúv uzatvorených na všetky produkty spoločnosti
· spracovanie a príprava kompletnej zmluvnej dokumentácie v prípade dodatkov k uzatvoreným zmluvám na všetky produkty spoločnosti
· spracovanie a príprava kompletnej zmluvnej dokumentácie pri predčasnom ukončení nájomného vzťahu z dôvodu výpovede, krádeže alebo totálnej škody predmetu leasingu, na základe dohody
· vypracovanie výpovedí leasingových zmlúv z dôvodu nedodržania zmluvných podmienok
· správa, evidencia, odborné riešenie reklamací predmetov leasingu zo strany klienta, poradenstvo
· spracovanie podkladov pre pravidelný, mesačný reporting podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
· dôsledné dodržiavanie pracovných postupov, schvaľovacích kompetencií
· iné úlohy pridelené nadriadeným
· kooperácia pri riešení možností predčasného ukončovania zmlúv korporátnych klientov v správe oddelenia WO v zmysle stanovených postupov
· zodpovednosť za koordináciu prípadov v správe oddelenia pri riešení reštrukturalizácie splátkových kalendárov, postúpenia zmlúv, zmien v zmluvách
Čo vám ponúkame?
Finančné benefity:
·V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 850 € brutto pri plnom úväzku.
·Prvé možné prehodnotenie po adaptačnej dobe
Ďalšie benefity:
·V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 850 € brutto pri plnom úväzku.
·Prvé možné prehodnotenie po adaptačnej dobe
Ďalšie benefity:
- Práca pre spoločnosť patriacu do silnej finančnej skupiny
- Príležitosť pre osobný i kariérny rast
- Dovolenka plus za každý odpracovaný rok
- Príspevok na zdravotnú starostlivosť
- Príspevok na DDS
- Zvýhodnenia na produktoch TBG
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Aký je ideálny kandidát?
Pracovná pozícia je obsadzovaná na zastupovanie počas trvania rodičovskej dovolenky.
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Online dotazník
Online dotazník
ID: 3439165
Megjelentetés dátuma: 4.7.2018
2018-07-04
Régió: Bratislava Pozíció: Referent Cég: Tatra banka, a.s.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 850 € brutto pri plnom úväzku.