Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Office asistentka
TapGest s. r. o.
Miesto práce
Bajzova 12, 821 08 Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava
Bajzova 12, 821 08 Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
20.03.2017
20.03.2017
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/hod brutto
6 EUR/hod brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho malého tímu hľadáme sympatickú a reprezentatívnu osobu, s ktorou bude radosť komunikovať. Ide o dlhodobú pozíciu, nemáme záujem o niekoho, kto to bude brať ako brigádu na krátky čas. Ideálny kandidát je študentka 2., 3. alebo 4. ročníka VŠ.
Práca na cca 50 - 80 hodín mesačne.
Na starosti budeš mať bezproblémový chod kancelárie v našom technologickom startupe. Jedná sa o také tie klasiky ako usmievať sa, vítať návštevy, spraviť kávu. Skrátka reprezentovať na úrovni a zabezpečiť všetky tie nevyhnutné drobnosti, vďaka ktorým potom všetko šľape ako švajčiarske hodinky.
Tvoja náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie, návštevy a agendu recepcie
- organizovanie návštev, rokovaní, porád a služobných ciest
- zabezpečovať účasť na eventoch na ktorých sa ako firma odprezentujeme
- absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní
- organizácia team-buildingov a firemných eventov
- komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- iné administratívne činnosti
Práca na cca 50 - 80 hodín mesačne.
Na starosti budeš mať bezproblémový chod kancelárie v našom technologickom startupe. Jedná sa o také tie klasiky ako usmievať sa, vítať návštevy, spraviť kávu. Skrátka reprezentovať na úrovni a zabezpečiť všetky tie nevyhnutné drobnosti, vďaka ktorým potom všetko šľape ako švajčiarske hodinky.
Tvoja náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie, návštevy a agendu recepcie
- organizovanie návštev, rokovaní, porád a služobných ciest
- zabezpečovať účasť na eventoch na ktorých sa ako firma odprezentujeme
- absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní
- organizácia team-buildingov a firemných eventov
- komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- iné administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Start-upové prostredie, v ktorom budeš mať výrazný vplyv na výsledky
- Príležitosť rásť, tak ako porastie LURITY
- Mladý a zábavný kolektív, ktorý vytvára super pracovnú atmosféru
- Mzda 6 EUR/hod brutto
- Príležitosť rásť, tak ako porastie LURITY
- Mladý a zábavný kolektív, ktorý vytvára super pracovnú atmosféru
- Mzda 6 EUR/hod brutto
Informácie o výberovom konaní
Ak ťa táto pracovná ponuka zaujala, zašli nám svoj:
1. životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku na e-mail [email protected]
2. fotografiu v CV alebo samostatne
3. spomeň tvoju motiváciu - či už prostredníctvom motivačného listu, videa alebo akejkoľvek inej platformy :)
4. do predmetu e-mailu uveď: Vaša nová Asistentka :)
Pracovať budeš v Bratislave, office máme v Starom meste na Zámockej ulici. Na pracovnej dobe sa vieme dohodnúť.
1. životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku na e-mail [email protected]
2. fotografiu v CV alebo samostatne
3. spomeň tvoju motiváciu - či už prostredníctvom motivačného listu, videa alebo akejkoľvek inej platformy :)
4. do predmetu e-mailu uveď: Vaša nová Asistentka :)
Pracovať budeš v Bratislave, office máme v Starom meste na Zámockej ulici. Na pracovnej dobe sa vieme dohodnúť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme technologická firma, ktorá búra zaužívané postupy v oblasti OOH médií. Okrem Slovenska pôsobíme v ďalších 3 krajinách EU a rýchlo expandujeme. Ak ťa baví kreatívna práca s inovatívnymi technológiami, tento job je ideálny pre teba!
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2972302
Megjelentetés dátuma: 13.3.2017
2017-03-13
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Cég: TapGest s. r. o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 6 EUR/hod brutto