Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Baví ťa komunikácia v angličtine? Ak si chceš dobre zarobiť odštartuj svoju kariéru ako Špecialista zákazníckej podpory pre fakturačné oddelenie.
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 EUR/mesiacUvedená je minimálna základná zložka, konečná výška sa prehodnocuje individuálne na základe skúseností + príplatky k mzde do výšky 400€ mesačne. Priemerná mesačná mzda na pozícii vrátane garantovaných odmien (brutto) 1500 EUR
1 150 EUR/mesiacUvedená je minimálna základná zložka, konečná výška sa prehodnocuje individuálne na základe skúseností + príplatky k mzde do výšky 400€ mesačne. Priemerná mesačná mzda na pozícii vrátane garantovaných odmien (brutto) 1500 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre stabilnú medzinárodnú spoločnosť so sídlom v Bratislave hľadáme špecialistu zákazníckej podpory pre oddelenie ktoré má na starosti faktúry. Pokiaľ chceš skúsiť niečo nové či už si absolvent alebo už pracovné skúsenosti máš, neváhajte nám poslať Váš životopis.
Vašou úlohou bude:
- riešiť telefonické požiadavky klientov spojené s faktúrami v oblasti internetových, TV a telekomunikačných služieb, výhradne prichádzajúce hovory (žiadna ponuka služieb alebo predaj)
- trpezlivo pre klienta hľadať vhodné riešenie jeho požiadavky v spolupráci s technickou podporou
- komunikovať výhradne v AJ s americkými zákazníkmi, min. B2 je nevyhnutnosť
- vytvárať pre klienta príjemný prvý kontakt a prispeješ tak k budovaniu vzťahov s klientom
- zmeny na americký čas
Školenie bude 1. mesiac virtuálne, 2. priamo na pobočke (po-pia 9:30-18:30). Po školení je možnosť pracovať formou Home office.
Vašou úlohou bude:
- riešiť telefonické požiadavky klientov spojené s faktúrami v oblasti internetových, TV a telekomunikačných služieb, výhradne prichádzajúce hovory (žiadna ponuka služieb alebo predaj)
- trpezlivo pre klienta hľadať vhodné riešenie jeho požiadavky v spolupráci s technickou podporou
- komunikovať výhradne v AJ s americkými zákazníkmi, min. B2 je nevyhnutnosť
- vytvárať pre klienta príjemný prvý kontakt a prispeješ tak k budovaniu vzťahov s klientom
- zmeny na americký čas
Školenie bude 1. mesiac virtuálne, 2. priamo na pobočke (po-pia 9:30-18:30). Po školení je možnosť pracovať formou Home office.
Zamestnanecké výhody, benefity
- bonusy a príplatky do výšky 400€
- možnosť kariérneho rastu
- zdokonalenie sa v cudzom jazyku
- zdarma taxík medzi 22:00 - 6:00 v rámci Bratislavy
- rôzne teambuildingové aktivity
- pracovná zmluva na neurčito od 1. dňa
- príspevok pri životných udalostiach
- a iné
- možnosť kariérneho rastu
- zdokonalenie sa v cudzom jazyku
- zdarma taxík medzi 22:00 - 6:00 v rámci Bratislavy
- rôzne teambuildingové aktivity
- pracovná zmluva na neurčito od 1. dňa
- príspevok pri životných udalostiach
- a iné
Informácie o výberovom konaní
Práca je vhodná pre ľudí z gastra, telekomunikácií, predaja.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Medzinárodný klient.
Medzinárodný klient.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4339108
Megjelentetés dátuma: 25.5.2022
2022-05-25
Régió: Práca z domu Pozíció: Čašník, Odborný predajca, Pracovník reklamačného oddelenia, Predavač, Recepčná Cég: Talent Solutions - ADECCO
Alapbér (bruttó): 1 150 EUR/mesiac