Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratívny pracovník s nemčinou pre spoločnosť OMV
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
od 1300 € brutto v závislosti od skúseností
od 1300 € brutto v závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, spoločnosť OMV hľadáme vhodného kandidáta, ktorému nerobí problém komunikácia v nemčine a je aj tímový hráč.
Hlavnou náplňou práce bude:
- aktivovanie a deaktivovanie palivových kariet
- pridávanie nových klientov do interného systému,
- práca s databázou,
- komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti,
Hlavnou náplňou práce bude:
- aktivovanie a deaktivovanie palivových kariet
- pridávanie nových klientov do interného systému,
- práca s databázou,
- komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti,
Zamestnanecké výhody, benefity
- referal bonus,
- nadštandardná zdravotná starostlivosť,
- jazykové kurzy (angličtina),
- príspevky do 3 piliera
- a iné
- nadštandardná zdravotná starostlivosť,
- jazykové kurzy (angličtina),
- príspevky do 3 piliera
- a iné
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Hľadáme kandidáta pre spoločnosť OMV.
Hľadáme kandidáta pre spoločnosť OMV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
SAP - výhoda
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3793480
Megjelentetés dátuma: 11.11.2019
2019-11-11
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista Cég: Talent Solutions - ADECCO
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1300 € brutto v závislosti od skúseností