Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Hľadáte komunikatívnu pozíciu vo finančnej oblasti, na ktorej by ste vedeli naplno využiť svoju znalosť anglického a nemeckého jazyka? Našli ste ju!
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte záujem o prácu vo finančnej sfére v medzinárodnej spoločnosti, chceli by ste denne komunikovať s obchodnými partnermi spoločnosti a analyzovať rôzne prípady týkajúce sa pohľadávok spoločnosti? Ak ovládate anglický jazyk a nemecký jazyk na aktívnej úrovni, máte dobré komunikačné zručnosti a chuť pracovať vo finančnej sfére, aj keď možno nemáte ekonomické vzdelanie, táto ponuka Vás určite zaujme!
Vaša hlavná náplň práce by zahŕňala:
- kontrolovanie zákazníckych účtov v systéme SAP, identifikovanie a následná analýza vzniknutých pohľadávok spoločnosti,
- aktívna spolupráca s pridelenými klientmi spoločnosti za účelom porovnania stavov účtov a zabezpečenia včasnej úhrady pohľadávok spoločnosti,
- zhromažďovanie informácií o stave jednotlivých pohľadávok, špecifikácia a zaznamenanie dôvodov omeškania úhrad,
- podpora tímu pri zisťovaní informácií o úhradách s cieľom správne identifikovať došlé platby,
- pravidelný reporting a vyhotovovanie prehľadov o stave účtov, reklamáciách, príp. faktúrach po splatnosti pre manažment,
- komunikácia s inými oddeleniami/finančnými manažérmi, príp. právnikmi ohľadom nevyriešených prípadov.
Vaša hlavná náplň práce by zahŕňala:
- kontrolovanie zákazníckych účtov v systéme SAP, identifikovanie a následná analýza vzniknutých pohľadávok spoločnosti,
- aktívna spolupráca s pridelenými klientmi spoločnosti za účelom porovnania stavov účtov a zabezpečenia včasnej úhrady pohľadávok spoločnosti,
- zhromažďovanie informácií o stave jednotlivých pohľadávok, špecifikácia a zaznamenanie dôvodov omeškania úhrad,
- podpora tímu pri zisťovaní informácií o úhradách s cieľom správne identifikovať došlé platby,
- pravidelný reporting a vyhotovovanie prehľadov o stave účtov, reklamáciách, príp. faktúrach po splatnosti pre manažment,
- komunikácia s inými oddeleniami/finančnými manažérmi, príp. právnikmi ohľadom nevyriešených prípadov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Náš klient je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá ponúka širokú škálu finančných a nefinančných benefitov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v obchodnom sektore.
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v obchodnom sektore.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ste vhodným kandidátom, ak:
- máte ukončené stredoškolské/vysokoškolské vzdelanie (ekonomický/finančný smer je výhodou),
- ovládate anglický jazyk A nemecký jazyk na aktívnej úrovni,
- máte už aspoň nejaké skúsenosti s komunikáciou so zákazníkmi v anglickom a nemeckom jazyku (najlepšie z medzinárodnej spoločnosti) - podmienkou,
- máte skúsenosti s prácou v systéme SAP - výhodou,
- máte silné komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie.
- máte ukončené stredoškolské/vysokoškolské vzdelanie (ekonomický/finančný smer je výhodou),
- ovládate anglický jazyk A nemecký jazyk na aktívnej úrovni,
- máte už aspoň nejaké skúsenosti s komunikáciou so zákazníkmi v anglickom a nemeckom jazyku (najlepšie z medzinárodnej spoločnosti) - podmienkou,
- máte skúsenosti s prácou v systéme SAP - výhodou,
- máte silné komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2293389
Megjelentetés dátuma: 4.4.2016
2016-04-04
Régió: Bratislava Pozíció: Finančný analytik, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista pohľadávok, Účtovník Cég: Talent Solutions - ADECCO