Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Client Service Executive 700-1300€ (Osobná doprava a cest. ruch)
Synerta Personnel s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 1300 EUR/mesiac, vrátane kvartálnych a ročných odmien na základe výsledkov
700 - 1300 EUR/mesiac, vrátane kvartálnych a ročných odmien na základe výsledkov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Možno by ste neverili koľko firiem a ľudí potrebuje služby v osobnej nepravidelnej doprave... teda všetko okrem električiek, MHD a taxíkov. Potrebujú prepraviť kolegov na letiská, riaditeľov na kongresy, svadobčanov na hostinu, celý tím na husacinu, deti na lyžovačku a podobne. Tieto služby od limuzín, mikrobusov až po autobusy sú pre klientov veľmi dôležité. Staňte sa súčasťou tímu v Bratislave, ktorý má celoslovenskú pôsobnosť.
- pozícia v spoločnosti, ktorá sa zaoberá službami v osobnej doprave a cestovnom ruchu
- zaujímavá a dynamická práca v osobnej nepravidelnej doprave
- práce v tíme cca 10 ľudí
- komunikácia a starostlivosť o súčasných klientov
- tvorba cenových kalkulácií a obchodných ponúk
- komunikácia s dodávateľmi (prepravcami)
- komunikácia a zadávanie práce vodičom
- zadávanie požiadaviek a objednávok do interného systému
- návrhy na zlepšovanie efektivity
- menšie samostatné úlohy a projekty
hlavné produkty a služby:
- dopravné služby (zmluvná pravidelná a nepravidelná osobná doprava)
- limuzínu, mikrobusy a autobusy na výlety, letiská, konferencie alebo firemné akcie
- produkty v cestovnom ruchu (výlety, poznávacie zájazdy)
- projektovo/sezónne orientované produkty (najmä v rámci osobnej dopravy čiastočne aj cestovného ruchu)
- pozícia v spoločnosti, ktorá sa zaoberá službami v osobnej doprave a cestovnom ruchu
- zaujímavá a dynamická práca v osobnej nepravidelnej doprave
- práce v tíme cca 10 ľudí
- komunikácia a starostlivosť o súčasných klientov
- tvorba cenových kalkulácií a obchodných ponúk
- komunikácia s dodávateľmi (prepravcami)
- komunikácia a zadávanie práce vodičom
- zadávanie požiadaviek a objednávok do interného systému
- návrhy na zlepšovanie efektivity
- menšie samostatné úlohy a projekty
hlavné produkty a služby:
- dopravné služby (zmluvná pravidelná a nepravidelná osobná doprava)
- limuzínu, mikrobusy a autobusy na výlety, letiská, konferencie alebo firemné akcie
- produkty v cestovnom ruchu (výlety, poznávacie zájazdy)
- projektovo/sezónne orientované produkty (najmä v rámci osobnej dopravy čiastočne aj cestovného ruchu)
Zamestnanecké výhody, benefity
- dobrý kolektív
- zaujímavá práca: široká škála úloh, ktoré sa riešia
- možnosť získať množstvo skúsenosti v obchode, komunikácii s klientmi a dodávateľmi, koordinácii, logistike
- individuálne ohodnotenie
- práca v dynamickej spoločnosti
- miesto práce priamo v centre hlavného mesta
- bonusový systém
- zaujímavá práca: široká škála úloh, ktoré sa riešia
- možnosť získať množstvo skúsenosti v obchode, komunikácii s klientmi a dodávateľmi, koordinácii, logistike
- individuálne ohodnotenie
- práca v dynamickej spoločnosti
- miesto práce priamo v centre hlavného mesta
- bonusový systém
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Doprava, logistika
Spoločnosť pôsobí na trhu osobnej dopravy už viac ako 15 rokov. V rámci klientov spolupracuje s najväčšími firmami v SR a podieľa sa na významných kultúrnych udalostiach. Pôsobnosť je celoslovenská. Hlavnými produktmi sú firemné akcie, školské výlety, pravidelná preprava zamestnancov, letisková preprava alebo svadobná doprava. Spoločnosť si zakladá na profesionálnom klientskom servise.
Spoločnosť pôsobí na trhu osobnej dopravy už viac ako 15 rokov. V rámci klientov spolupracuje s najväčšími firmami v SR a podieľa sa na významných kultúrnych udalostiach. Pôsobnosť je celoslovenská. Hlavnými produktmi sú firemné akcie, školské výlety, pravidelná preprava zamestnancov, letisková preprava alebo svadobná doprava. Spoločnosť si zakladá na profesionálnom klientskom servise.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Skúsenosti sú vítané, ale vzhľadom na rôznorodosť úloh je oveľa dôležitejší prístup... ostatné Vás naučíme. Dôležité sú tieto predpoklady:
- profesionálne a príjemné vystupovanie
- maximálna orientácia na klienta
- schopnosť komunikovať s klientmi a zisťovať ich potreby
- konštruktívny prístup k riešeniu situácii
- schopnosť pracovať v tíme a zároveň riešiť situácie samostatne
- schopnosť zvládať stresové situácie
- komunikačná angličtina (vedieť prebrať telefonicky od zákazníka objednávku ako napr. čas, miesto a podobne)
- systémové myslenie pri práci: "vedieť si veci nastaviť a usporiadať"
- prístup: "nedá sa je len nastavenie mysle"
- ochota urobiť maximum pre vyriešenie situácie alebo úlohy
- čestnosť, a zmysel pre spravodlivosť
- vedieť si určiť priority a pracovať efektívne
- lojálnosť a zodpovednosť
- proaktívny prístup
- a zmysel pre humor :)
- profesionálne a príjemné vystupovanie
- maximálna orientácia na klienta
- schopnosť komunikovať s klientmi a zisťovať ich potreby
- konštruktívny prístup k riešeniu situácii
- schopnosť pracovať v tíme a zároveň riešiť situácie samostatne
- schopnosť zvládať stresové situácie
- komunikačná angličtina (vedieť prebrať telefonicky od zákazníka objednávku ako napr. čas, miesto a podobne)
- systémové myslenie pri práci: "vedieť si veci nastaviť a usporiadať"
- prístup: "nedá sa je len nastavenie mysle"
- ochota urobiť maximum pre vyriešenie situácie alebo úlohy
- čestnosť, a zmysel pre spravodlivosť
- vedieť si určiť priority a pracovať efektívne
- lojálnosť a zodpovednosť
- proaktívny prístup
- a zmysel pre humor :)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Synerta Personnel je personálna agentúra, ktorá je súčasťou Synerta Group. Našim partnerom pomáhame aby mohli byť úspešní cez najvhodnejších ľudí. Jedna z najdôležitejších esencií úspechu je správny výber kandidátov a budúcich členov efektívnych tímov.
Tak ako k našim partnerom, aj k našim kandidátom sa správame vždy fér a zachovávame úplnú diskrétnosť. Aj to nám pomáha budovať si s kandidátmi dôveru a dlhodobý vzťah.
www.SynertaPersonnel.com
Tak ako k našim partnerom, aj k našim kandidátom sa správame vždy fér a zachovávame úplnú diskrétnosť. Aj to nám pomáha budovať si s kandidátmi dôveru a dlhodobý vzťah.
www.SynertaPersonnel.com
ID: 2660313
Megjelentetés dátuma: 12.6.2017
2017-06-12
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Dispečer, Obchodný referent Cég: Synerta Personnel s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 700 - 1300 EUR/mesiac, vrátane kvartálnych a ročných odmien na základe výsledkov