Našou prácou
je vaša kariéra

SYNERGIE je pôvodom francúzska personálno-poradenská spoločnosť. Na slovenskom trhu pôsobí už viac ako 20 rokov. Našimi klientmi sú stabilní zamestnávatelia s dlhoročnou históriou na lokálnom a medzinárodnom trhu.

Office asistentka na part-time

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/mesiac6 €/hod.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, svetovú jednotkou v dodávaní technológií a služieb, ktoré zvyšujú bezpečnosť, efektivitu a konektivitu komerčných vozidiel hľadáme skúsenú office asistentku. Hlavnou náplňou práce by bola zodpovednosť za celý chod recepcie a zároveň aj podpora pre zamestnancov a office. Práca je na polovičný úväzok.

Hlavnou náplňou práce bude:
  • evidencia firemnej korešpondencie a e-mailov
  • odosielanie a prijímanie pošty
  • prijímanie telefonických hovorov
  • zabezpečenie plynulého chodu recepcie a kancelárie (nákup kancelárskych potrieb, občerstvenie)
  • administratívna a organizačná podpora pre ostatných zamestnancov a spolupracovníkov
  • zabezpečenie potrebných dokumentov pre nových zamestnancov v spolupráci s HR oddelením
  • podpora pri organizovaní služobných ciest pre zamestnancov
  • spolupráca s finančným oddelením (kontrola a procesovanie prichádzajúcich faktúr)
  • organizovanie meetingov a eventov podľa pokynov
  • ostatné administratívne úlohy na základe požiadavky nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca pre stabilnú etablovanú značku
  • medzinárodný tím
  • odborný rast a príjemné pracovné prostredie
  • iné benefity

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • skúsenosť na obdobnej pozícii min. 2 roky
  • profesionálne organizačné a komunikačné zručnosti
  • samostatnosť a proaktivita
  • reprezentatívnosť a profesionalita
  • skúsenosť s dátovým systémom SAP
  • MS office - pokročilý
  • anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (B2)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SYNERGIE je personálno-poradenská spoločnosť, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 20 rokov. Našimi klientmi sú stabilní zamestnávatelia s dlhoročnou históriou na lokálnom a medzinárodnom trhu.

Sme členom skupiny SYNERGIE Group, ktorá je 5. najväčším poskytovateľom HR služieb v Európe.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Jakub Sedláček
Tel.: +420601358064
E-mail: poslať životopis
ID: 4168225  Megjelentetés dátuma: 23.9.2021  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. Alapbér (bruttó): 6 EUR/mesiac