Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
SYNERGIE je pôvodom francúzska personálno-poradenská spoločnosť. Na slovenskom trhu pôsobí už viac ako 20 rokov. Našimi klientmi sú stabilní zamestnávatelia s dlhoročnou históriou na lokálnom a medzinárodnom trhu.
Pracovné ponuky:
Office asistentka na part-time
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/mesiac6 €/hod.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, svetovú jednotkou v dodávaní technológií a služieb, ktoré zvyšujú bezpečnosť, efektivitu a konektivitu komerčných vozidiel hľadáme skúsenú office asistentku. Hlavnou náplňou práce by bola zodpovednosť za celý chod recepcie a zároveň aj podpora pre zamestnancov a office. Práca je na polovičný úväzok.
Hlavnou náplňou práce bude:
Hlavnou náplňou práce bude:
- evidencia firemnej korešpondencie a e-mailov
- odosielanie a prijímanie pošty
- prijímanie telefonických hovorov
- zabezpečenie plynulého chodu recepcie a kancelárie (nákup kancelárskych potrieb, občerstvenie)
- administratívna a organizačná podpora pre ostatných zamestnancov a spolupracovníkov
- zabezpečenie potrebných dokumentov pre nových zamestnancov v spolupráci s HR oddelením
- podpora pri organizovaní služobných ciest pre zamestnancov
- spolupráca s finančným oddelením (kontrola a procesovanie prichádzajúcich faktúr)
- organizovanie meetingov a eventov podľa pokynov
- ostatné administratívne úlohy na základe požiadavky nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre stabilnú etablovanú značku
- medzinárodný tím
- odborný rast a príjemné pracovné prostredie
- iné benefity
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť na obdobnej pozícii min. 2 roky
- profesionálne organizačné a komunikačné zručnosti
- samostatnosť a proaktivita
- reprezentatívnosť a profesionalita
- skúsenosť s dátovým systémom SAP
- MS office - pokročilý
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (B2)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SYNERGIE je personálno-poradenská spoločnosť, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 20 rokov. Našimi klientmi sú stabilní zamestnávatelia s dlhoročnou históriou na lokálnom a medzinárodnom trhu.
Sme členom skupiny SYNERGIE Group, ktorá je 5. najväčším poskytovateľom HR služieb v Európe.
Sme členom skupiny SYNERGIE Group, ktorá je 5. najväčším poskytovateľom HR služieb v Európe.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
ID: 4168225
Megjelentetés dátuma: 23.9.2021
2021-09-23
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Cég: SYNERGIE
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
Alapbér (bruttó): 6 EUR/mesiac