Tax Manažér pre oddelenie Tax Engine

Miesto práce
Bratislavský kraj
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
3 200 EUR/mesiacod 3200 € brutto/ mesiac (navýšenie závisí od skúseností kandidáta)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naším klientom je známa medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti online obchodu, ktorá momentálne hľadá Tax Manažéra pre oddelenie Tax Engine, ktoré sa zameriava najmä na klasifikáciu VAT produktov pre rôzne krajiny. Pozícia ponúka výbornú príležitosť na ďalší rast a kariérny rozvoj.

Vašou úlohou bude:

  • vedenie tímov zameraných na klasifikáciou DPH produktov
  • podpora zameraná na daňovú legislatívu na najvyšom leveli v rámci spoločnosti
  • daňová klasifikácia produktov a spolupráca na audite
  • komunikácia s manažmentom v rámci krajín EU
  • hodnotenie KPIs a navrhovanie možných zlepšení

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v dynamickom medzinárodnom prostredí, pre spoločnosť s dlhou tradíciou a silnou firemnou kultúrou
  • možnosť home office, sick days, životné poistenie, motivačné programy pre zamestnancov
  • zaujímavá odmeňovacia schéma
  • možnosť kariérneho rastu a sebarealizácie v príjemnom kolektíve
  • neformálne pracovné prostredie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Náš klient je svetovým lídrom v internetovom obchode a jednou z najsilnejších značiek na trhu. Príďte pracovať pre medzinárodne uznávanú spoločnosť so stabilným zastúpením na Slovensku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • 7+ rokov skúseností z finančného sektora (ideálne korporátne prostredie)
  • 5+ skúsenosť s vedením tímu
  • minimálne 1. stupeň vysokoškolského vzdelania (financie)
  • znalosť európskej ďaňovej legislatívy
  • skúsenosť s SOX compliance
  • výborná znalosť anglického jazyka na každodenné použitie
  • komunikačné a manažérske zručnosti, time manažment
  • schopnosť pracovať pod stresom a orientácia na detail

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 4052187  Megjelentetés dátuma: 25.3.2021  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. Alapbér (bruttó): 3 200 EUR/mesiac