Team Leader pre Tax Engine Team

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacod 2000 € brutto/ mesiac (navýšenie závisí od skúseností kandidáta)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naším klientom je známa medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti online obchodu, ktorá momentálne hľadá Team Leadera pre Tax Engine Team, ktorý sa zameriava najmä na klasifikáciu VAT produktov pre rôzne krajiny. Pozícia ponúka výbornú príležitosť na ďalší rast a kariérny rozvoj.

Vašou úlohou bude:

  • vedenie tímu daňových analytikov
  • participácia na zlepšovaní a kontrole činností v tíme
  • reporting zameraný na meranie kvality procesov
  • daňová klasifikácia produktov a spolupráca na audite
  • komunikácia s manažmentom vrámci krajín EU
  • údržba produktového katalógu a dopĺňanie dát za účelom správneho zaúčtovania nepriamej dane
  • hľadanie produktov v katalógoch spoločnosti za účelom správneho zdanenia
  • hodnotenie KPIs a navrhovanie možných zlepšení

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v dynamickom medzinárodnom prostredí, pre spoločnosť s dlhou tradíciou a silnou firemnou kultúrou
  • možnosť home office, sick days, životné poistenie, motivačné programy pre zamestnancov
  • zaujímavá odmeňovacia schéma
  • možnosť kariérneho rastu a sebarealizácie v príjemnom kolektíve
  • neformálne pracovné prostredie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Náš klient je svetovým lídrom v internetovom obchode a jednou z najsilnejších značiek na trhu. Príďte pracovať pre medzinárodne uznávanú spoločnosť so stabilným zastúpením na Slovensku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • 3+ rokov skúseností z finančného sektora (ideálne korporátne prostredie)
  • 1+ skúsenosť s vedením tímu
  • 1. stupeň vysokoškolského vzdelania
  • výborná znalosť anglického jazyka na každodenné použitie
  • predchádzajúca skúsenosť s vedením "service delivery"
  • komunikačné a manažérske zručnosti, time manažment
  • schopnosť pracovať pod stresom a orientácia na detail

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SYNERGIE Slovakia ako personálno-poradenská spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 20 rokov. Pre našich klientov z radov stabilných slovenských i medzinárodných spoločností, ale aj slovenských start-upov vyhľadávame širokú škálu zamestnancov od absolventov, špecialistov cez stredný a top manažment.


Sme členom skupiny SYNERGIE Group, ktorá je 5. najväčším poskytovateľom HR služieb v Európe.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Adresa spoločnosti

SYNERGIE Slovakia s.r.o.
Dunajská 4
811 08 Bratislava
http://www.synergie.sk
ID: 4037939  Megjelentetés dátuma: 24.2.2021  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. Alapbér (bruttó): 2 000 EUR/mesiac