Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Office asistentka na part-time
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
6 €/hod.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, svetovú jednotkou v dodávaní technológií a služieb, ktoré zvyšujú bezpečnosť, efektivitu a konektivitu komerčných vozidiel hľadáme skúsenú office asistentku. Hlavnou náplňou práce by bola zodpovednosť za celý chod recepcie a zároveň aj podpora pre zamestnancov a office. Práca je na polovičný úväzok.
Hlavnou náplňou práce bude:
Hlavnou náplňou práce bude:
- evidencia firemnej korešpondencie a e-mailov
- odosielanie a prijímanie pošty
- prijímanie telefonických hovorov
- zabezpečenie plynulého chodu recepcie a kancelárie (nákup kancelárskych potrieb, občerstvenie)
- administratívna a organizačná podpora pre ostatných zamestnancov a spolupracovníkov
- zabezpečenie potrebných dokumentov pre nových zamestnancov v spolupráci s HR oddelením
- podpora pri organizovaní služobných ciest pre zamestnancov
- spolupráca s finančným oddelením (kontrola a procesovanie prichádzajúcich faktúr)
- organizovanie meetingov a eventov podľa pokynov
- ostatné administratívne úlohy na základe požiadavky nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre stabilnú etablovanú značku
- medzinárodný tím
- odborný rast a príjemné pracovné prostredie
- iné benefity
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Doprava, logistika
Náš klient je svetovou jednotkou v dodávaní technológií a služieb, ktoré zvyšujú bezpečnosť, efektivitu a konektivitu úžitkových vozidiel.Staňte sa súčasťou úspešného tímu nášho klienta a obohaťte tak svoju kariéru.
Náš klient je svetovou jednotkou v dodávaní technológií a služieb, ktoré zvyšujú bezpečnosť, efektivitu a konektivitu úžitkových vozidiel.Staňte sa súčasťou úspešného tímu nášho klienta a obohaťte tak svoju kariéru.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť na obdobnej pozícii min. 2 roky
- profesionálne organizačné a komunikačné zručnosti
- samostatnosť a proaktivita
- reprezentatívnosť a profesionalita
- skúsenosť s dátovým systémom SAP
- MS office - pokročilý
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (B2)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 4024245
Megjelentetés dátuma: 22.1.2021
2021-01-22
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Cég: S&you by SYNERGIE
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 6 €/hod.