HR analytik s francúzštinou (mzdová agenda)

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1500 EUR/brutto (odhodnotenie bude nastavené vzhľadom k skúsenostiam kandidáta)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Našim klientom je známa a etablovaná online spoločnosť, ktorá je svetový lídrom na trhu v online predaji a aktuálne rozširuje svoj špičkový tím mzdových špecialistov. Hľadáme pre nich šikovných kandidátov so základnou skúsenosťou v oblasti miezd alebo s admin skúsenosťou z personálneho oddelenia (príprava podkladov pre mzdové oddelenie, kontakt s inštitúciami a pod.)

Máme otvorenú tiež senior pozíciu mzdového špecialistu pre skúsenejších kandidátov, čomu zodpovedá aj dodatočná agenda a vyššia platová škála.

Môžete sa tiež rozhodnúť, či sa stanete súčasťou tohto skvelého tímu v Bratislave alebo v Prahe (táto pozícia však nie je "práca z domu/na diaľku", ak nerátame prechodné obdobie Covidu).

Znie to pre Vás zaujímavo? Čítajte prosím ďalej ohľadom typických úloh pre túto pozíciu:

  • zhromažďovanie dát potrebných pre výpočet miezd z HR databázy a ich následná kalkulácia
  • kontrola správnosti dát a mzdový kontrolling (analýza a reporting)
  • spolupráca s personálnym oddelením ohľadom dotazov zo strany zamestnancov, legislatívnych noviniek a taktiež požiadavkami zo strany pobočiek
  • spolupráca s účtovným oddelením a poskytovanie potrebných výstupov/dát
  • kontakt s tretími subjektami a inštitúciami ohľadom reportovania požadovaných dát

Zvládnete viac?

  • Môžete sa zapojiť do zlepšovania procesov oddelenia v spolupráci s Operational Excellence teamom
  • Môžete sa zúčastniť zaujímavých školení v rámci Payroll Academy
  • Môžete priniesť vlastné nápady a riadiť zaujímavé projekty v spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

K platovému ohodnoteniu prislúcha aj sign-on bonus plus možnosť zapojiť sa ako akcionár do shareholder programu v rámci spoločnosti.

Spoločnosť taktiež poskytuje benefity ako home office, extra dni dovolenky, jazykové kurzy, ročné členstvo v súkromnej klinike, životné poistenie a veľa iných.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Našim klientom je známa medzinárodná značka zo sveta online businesu. Svoje sklady a pobočky má už takmer po celom svete s viac ako 500 tisíc zamestancami.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme šikovných kandidátov so skúsenosťami v oblasti miezd príp. personálnej administratívy (vrátane prípavy podkladov pre mzdy a kontaktu s inštitúciami). Ideálne máte už viac skúseností, ale ak ešte len tú svoju prvú a máte potrebné sebavedomie, neváhajte zareagovať.

Všeobecné kritériá k tejto pozícii sú nasledovné:

  • Min. 1 rok skúseností v oblasti miezd alebo administratívy ľudských zdrojov
  • Vysokoškolské vzdelanie (ideálne v oblasti ľudských zdrojov, účtovníctva, obchodu a podobne)
  • Skúsenosť so spracovaním miezd príp. spoluprácou so mzdovým oddelením (príprava podkladov)
  • Ak máte viac ako 3 roky skúseností, máme pre Vás pozíciu seniora s upraveným ohodnotením a zaujímavými projektami
  • Plynulá znalosť anglického a francúzskeho jazyka
  • Pokročilá znalosť MS Excel
  • Výborné analytické zručnosti a zmysel pre detail
  • Záujem vzdelávať sa a rásť v oblasti mzdovej agendy

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected].

Výberový proces prebieha online vzhľadom ku Covid situácii a žaškolenie na túto pozíciu bude buď priamo v kancelárii alebo online na home office (v závislosti od preferencií kandidáta).

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3996547  Megjelentetés dátuma: 6.11.2020  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: Od 1500 EUR/brutto (odhodnotenie bude nastavené vzhľadom k skúsenostiam kandidáta)