Poďte pracovať pre popredného lídra v oblasti automotive ako IT administrátor (OS Windows)

Miesto práce
Trnava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1600€ brutto/mesiac (finálne ohodnotenie závisí od pracovných skúseností)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte skúsenosti s technickou podporou operačného systému Windows? Komunikujete v anglickom jazyku? Viete si samostatne určovať priority úloh? Pre významného dodávateľa automobilových komponentov hľadáme Windows systém administrátora. Dajte nám o sebe vedieť a zapojte sa do tímu v medzinárodnej spoločnosti.

Vašou úlohou bude:

  • inštalácia, konfigurácia, údržba softvérového riešenia vo výrobnom prostredí
  • poskytovanie technickej podpory užívateľom na úrovni L2
  • riešenie problémov s hardvérom, hlásenie incidentov, komunikácia s technickým podporným tímom L1
  • evidencia a nastavenie prístupových oprávnení, zálohovanie dát
  • práca na jednozmennej prevádze

Zamestnanecké výhody, benefity

  • finančné ohodnotenie závisí od pracovných skúseností
  • stabilné zázemie spoločnosti
  • semestrálne odmeny
  • preplácanie nadčasov (víkendy a nočné zmeny pri "hotline" pohotovosti)
  • bonusy vyplácané 2x ročne
  • nadštandardná zdravotná starostlivosť
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
  • jazykové kurzy

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov

Spoločnosť je celosvetovo žiadaným dodávateľom vysokokvalitného príslušenstva pre významných výrobcov automobilov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • znalosť OS MS Windows, VMware, Active Directory, sieťové riešenia
  • znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni (ústne aj písomne)
  • skúsenosti z korporátneho výrobného prostredia výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom alebo telefonicky: [email protected] / +421 905 924 483

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3994890  Megjelentetés dátuma: 3.11.2020  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1600€ brutto/mesiac (finálne ohodnotenie závisí od pracovných skúseností)