IT špecialista identifikácie a overenia identity

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 2000€ brutto/mesiac

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta hľadáme IT špecialistu/ administrátora pre interné účely identifikácie a overenia identity. Ak máš skúsenosti s návrhom riešení, zavádzal si systémy, pôsobil si ako konzultant a láka ťa technický smer, do procesu administrácie budeš zaškolený. Pozícia nevyžaduje "on call duty", ale bežný 8h pracovný čas.

Tvojou úlohou bude:

  • správa informácií o používateľoch, definovanie rolí práva, riadenie a podpora IDM systému
  • troubleshooting, plánovanie a inštalácia aktualizácií, aplikačná administrácia systému IDM
  • monitoring logovacích súborov, reportovaných chýb na aplikačnej úrovni
  • konfigurácia systému, aplikovanie zmien a optimalizácia behu aplikácie
  • práca so systémom Midpoint
  • kontrola možných problémov a ich riešenie
  • úzka spolupráca s interným tímom inžinierov, konzultantov, externými dodávateľmi (pri riešení aplikačných problémov, realizácia požadovaných úprav a oprava identifikovaných chýb)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • finančné ohodnotenie závisí od pracovných skúseností
  • garantovaný 13. plat, 2x ročne výkonnostné bonusy
  • 5 dní dovolenky navyše
  • kompenzácia 8 dní PN/OČR
  • 4 dni extra voľna
  • doba neurčitá po 3 mesačnej skúšobnej dobe
  • plne hradené stravné lístky
  • flexibilná pracovná doba
  • možnosť home-office
  • zaujímavý a motivujúci sociálny balíček s množstvom benefitov
  • služby a produkty spoločnosti pre zamestnanca a jeho rodinu
  • individuálny plán osobného rozvoja a vzdelávania

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Telekomunikačný líder, ktorý je opakovaným držiteľom ocenení top zamestnávateľa na národnej aj globálnej úrovni.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • prehľad a skúsenosti s prvkami bezpečnosti, overenie identity, s prevádzkou IDM systému, IAM
  • základné znalosti administrácie Linux systémov
  • skúsenosti so sieťovou infraštruktúrou a topológiou sietí, Citrix, VPN, LDAP
  • anglický jazyk na úrovni technickej dokumentácie (B1)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3869015  Megjelentetés dátuma: 12.2.2020  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 2000€ brutto/mesiac