Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Technical specialist with Polish language
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1100 € (alebo vyššia pre skúsených kandidátov)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
We are looking for Polish speaking candidates for our client, strong leasing company in Bratislava. If you have Polish on a very active level, be sure to let us know about yourself. Work experience is not required for the position, although it may be an advantage if you have worked in a position with customers.
Key responsibilities:
Key responsibilities:
- Communication with drivers and fleet managers of clients
- Communication with suppliers to provide technical services
- Preparation of service and tire cost calculations for individual models
- Technical advice to vehicle users
- Communication with an external assistance service provider
Zamestnanecké výhody, benefity
- Working in a stable, growing company, with a good reputation in the market
- homeoffice
- Contribution to pension insurance
- Language courses within the company
- 25 days of holiday for everyone
- teambuildings
- various discounts from partners of the company, possibility of cheaper loan,
- and other benefits ...
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
International, growing, leasing company.
International, growing, leasing company.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Active language skills: Polish
- in case you do not speak Slovak/Czech, you need to speak English at fluent level
- customer orientation
- excellent communication skills, nice approach, helpfulness
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 3831765
Megjelentetés dátuma: 14.12.2019
2019-12-14
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Korektor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Cég: S&you by SYNERGIE
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1100 € (alebo vyššia pre skúsených kandidátov)