Manažér odd. poistných udalostí (príležitosť pre people-oriented manažéra)

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 2000 (avšak vyššia mzda pre seniornejšieho kandidáta), plus ročný bonus

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta hľadáme manažéra, skúseného v rozvojoch teamov, stabilizácii výkonov teamov, optimálne v medzinárodnom prostredí.

V rámci pozície budete mať príležitosť
  • riadiť tím špecialistov a časom ich profilovať do seniornejších rolí
  • koučovať svoj tím
  • nastavovať KPIs a pomôcť ku stabilizácii tímu
  • aktívne sa zapojiť do zväčšenia tímu
  • kooperovať s pobočkami v iných krajinách, prevziať procesy a aplikovať na Slovensku
  • riešiť vzniknuté problémy, koordinovať proces s obchodnými partnermi
  • nastavovať metodiky, firemnú politiku, procedúry a procesy
  • reporting riaditeľovi Operations, a pravidelné meetingy/cally s manažérmi zahraničných pobočiek
  • vedenie súvisiacich projektov
  • komunikácia s partnermi v oblasti poisťovníctva a dodávateľmi

Zamestnanecké výhody, benefity

  • bohatý balíček benefitov bude predstavený v rámci osobného stretnutia (napr. ročný bonus, príspevok do III.piliera, zľavy u partnerov, teambuildingy, ...

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Medzinárodná spoločnosť, jeden z lídrov vo svojej oblasti podnikania.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • výborná úroveň angličtiny (business English, C1)
  • skúsenosť v riadení tímu
  • skúsenosť na pozícii v riadení oddelenia backoffice alebo administratívy alebo zákazníckeho centra (optimálne v oblasti poisťovníctva, ale nie je podmienkou)
  • skúsenosť z medzinárodnom prostredí je výhodou

  • people manažment na výbornej úrovni
  • orientácia na zamestnancov a na zákazníka
  • zvládnutý multitasking a projektový manažment

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3827910  Megjelentetés dátuma: 8.12.2019  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 2000 (avšak vyššia mzda pre seniornejšieho kandidáta), plus ročný bonus