Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Špecialista zákazníckeho servisu s francúzštinou a taliančinou
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1250€ (alebo vyššia mzda pre skúsených kandidátov)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, poprednú leasingovú spoločnosť, hľadáme jazykovo vybavených kandidátov. K pozícii nie je potrebná pracovná skúsenosť, hoci môže byť výhodou, ak si pracoval/a na pozícii so zákazníkmi alebo v administratíve.
Na pozícii budeš:
Na pozícii budeš:
- telefonicky a emailom komunikovať so firemnými zákazníkmi v zahraničí (pasívna linka = nebudeš nič predávať)
- poskytovanie podpory a poradenstva pri riešení situácii, ktoré nastanú u klienta (napr. havária vozidla = poradíš klientovi, ako má postupovať)
- zastrešovať kontakt s úradmi, poisťovňou, či servisom v rôznych krajinách v rámci Európy
- vybavíš "doručenie" nového vozidla ku zodpovednej osobe u klienta
- manažovať asistenčné služby pre vodičov na strane klienta
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej, rastúcej spoločnosti, s dobrým menom na trhu
- príspevok do III.piliera, rastúci od počtu rokov v spoločnosti
- jazykové kurzy v rámci firmy
- 25 dní dovolenky pre každého
- teambuildingy
- rôzne zľavy u partnerov firmy, možnosť lacnejšej pôžičky,
- a ďalšie benefity...
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodná lízingová spoločnosť.
Medzinárodná lízingová spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- aktívna znalosť kombinácií jazykov: Francúzština+ taliančina, francúzština+angličtina, francúzština+nemčina; prípadne rodný jazyk český + francúzština (alebo nemčina alebo angličtina)
- prozákaznícka orientácia
- výborné komunikačné zručnosti, milý prístup, ústretovosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 3689877
Megjelentetés dátuma: 8.6.2019
2019-06-08
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Cég: S&you by SYNERGIE
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1250€ (alebo vyššia mzda pre skúsených kandidátov)