Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Výkonná asistentka na sekretariáte generálnej riaditeľky svetovej banky
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
ASAP
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre jednu z najväčších svetových bánk hľadáme asistentku sekretariátu generálnej riaditeľky. Ak ovládate anglický jazyk na komunikatívnej úrovni a nastúpiť viete ihneď, neváhajte a kontaktujte ma.
Vašou úlohou bude:
Vašou úlohou bude:
- komunikácia s interným aj externým prostredím
- organizácia rokovaní predstavenstiev, programu pre zahraničné návštevy
- asistencia GR, zastupujúcemu GR a členom regiónu
- registratúra výdavkov, knihy jázd
- príprava dokumentov, účasť na obchodných rokovaniach
- travel a meeting manažment
- preklady z/do angličtiny
- ad hoc administratívne úlohy
Zamestnanecké výhody, benefity
- ročné bonusy
- 5 dní dovolenky navyše
- cafeteria systém benefitov
- 2 sick days
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Jedna z najväčších svetových bánk.
Jedna z najväčších svetových bánk.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne 2 roky skúseností na pozícii administratívnej pracovníčky v medzinárodnej spoločnosti
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (minimálne B2)
- veľmi dobrá znalosť práce s PC (Outlook, Excel)
- silné komunikačné zručnosti
- samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita
- ASAP nástup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 3358371
Megjelentetés dátuma: 11.4.2018
2018-04-11
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Cég: S&you by SYNERGIE
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.