Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Hľadáš to pravé analytické? Podporuj interné procesy v spoločnosti
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Myslí ti to analyticky? Kontigenčná tabuľka je tvoja kamarátka a máš technické zručnosti? Poď kontrolovať interné procesy pre úspešnú medzinárodnú spoločnosť.
Tvojou pracovnou náplňou bude:
Tvojou pracovnou náplňou bude:
- kontrola interných procesov finančných oddelení a testovanie jednotlivých kontrol
- správa databáz, update zamestnancov s právami na schvaľovanie faktúr
- kvartálna kontrola zostatkov na účtoch hlavnej knihy
- nahadzovanie reportov do interných toolov
- spracovávanie procesných máp
- denno-denná práca s Excelom, pivotkami, makrami
- spolupráca s audítormi, inými tímami v rámci spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť kariérneho rastu
- zaujímavý balík benefitov (zdravie, relax, finančný bonus)
- príjemné pracovné prostredie
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Pozíciu obsadzujeme pre medzinárodnú spoločnosť založenú v 19. storočí, ktorá poskytuje služby v oblasti poistenia a zaistenia.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne 2-ročná skúsenosť vo financiách/ekonomike
- anglický jazyk na aktívnej úrovni
- skúsenosť s prácou s Excelom - znalosť makier je výhodou
- analytické myslenie, schopnosť spracovávať veľké množstvo dát
- zmysel pre detail, samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 3236949
Megjelentetés dátuma: 8.11.2017
2017-11-08
Régió: Bratislava Pozíció: Finančný analytik, Špecialista reportingu Cég: S&you by SYNERGIE
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.