Špecialista s nemčinou a angličtinou pre podporu obchodných partnerov (aj Home Office)

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj, Bratislava, okres Malacky, okres Pezinok, okres Senec
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ovládaš nemčinu a angličtinu a chceš pracovať z HOME OFFICE? Pracuj pre najväčšieho online predajcu a poskytuj podporu pre jeho kľúčových obchodných partnerov na nemeckom trhu. Tvojou úlohou bude:
  • podpora a pomoc pre obchodných partnerov spoločnosti
  • riešenie problémov, zodpovedanie otázok prostredníctvom emailu alebo telefonicky (technické problémy pri predaji,preprava tovaru)
  • práca s rôznymi nástrojmi, vyhľadávanie informácií
  • komunikácia naprieč oddeleniami pri hľadaní riešení

Zamestnanecké výhody, benefity

  • možnosť práce na plný alebo čiastočný úväzok
  • komplexné zaškolenie
  • flexibilný pracovný čas
  • poskytnutie pracovných nástrojov zo strany zamestnávateľa (PC, monitor)
  • príspevok na internet (technické zabezpečenie práce z home office)
  • možnosť profesného rastu

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Svetoznáma spoločnosť, ktorá je jednotkou v internetovom predaji.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • nemecký jazyk na plynulej komunikatívnej úrovni
  • anglický jazyk na pokročilej úrovni
  • min. 6 mesačná pracovná skúsenosť s komunikáciou so zákazníkmi na administratívnej pozícii
  • ochota pomáhať, poradiť
  • samostatnosť, schopnosť koncentrovať sa
  • ochota prispôsobiť domáce pracovné prostredie práci z domu (internetové pripojenie, pokojné prostredie)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 2763237  Megjelentetés dátuma: 12.10.2016  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou