Asistentka manažmentu pre adidas (aktívna angličtina a maďarčina)

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ovládaš madarčinu a angličtinu na pokročilej úrovni, máš skúsenosť v rámci administratívnej podpory, rada hľadáš riešenia a organizuješ? Ak áno, hľadáme práve Teba. Budeš pravou rukou country manažéra a manažmentu adidasu pre Slovensko a Maďarsko!

Budeš:
  • podporovať country manažéra a manažment adidasu pre Slovensko a Maďarsko (sales,finance, HR)
  • prípravovať prezentácie, zmluvy, úradné podklady
  • organizovať meetingy a niektoré interné eventy aj eventy pre zákazníkov
  • zabezpečovať korešpondenciu
  • zodpovedať za správu firemných áut
  • cestovať a zastrešovať agendu aj v rámci officu v Budapešti
  • spojkou v rámci komunikácie manažmentu a staffu

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Dostaneš možnosť využívať a zdokonaľovať svoje organizačné schopnosti v medzinárodnom prostredí,
  • ktoré je navyše veľmi priateľské a dynamické
  • .. a dostaneš aj zľavy na produkty.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Textilná, odevná, kožiarska výroba

Adidas! Popredný športovo-módny brand s tromi pásikmi, ktorý určite poznáš.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • znalosť angličtiny a madarčiny (minimálne úroveň B2)
  • skúsenosť s administratívnou podporou (ideálne vyššieho mamanžmentu) alebo skúsenosť v rámci event manažmentu a služieb
  • profesionálna komunikácia a schopnosť negociovať
  • samostatnosť, nápomocnosť, otvorenosť
  • asertivita a emocionálna inteligencia
  • multitasking a prioritizácia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 2756062  Megjelentetés dátuma: 7.10.2016  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.