Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Recepčná / Office assistant
Sympatia Financie, o.c.p., a.s.
Miesto práce
POLUS Tower II, Vajnorská 100/B, 831 04 Bratislava, Bratislava
POLUS Tower II, Vajnorská 100/B, 831 04 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď resp. dohodou
ihneď resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• administratívno-organizačná podpora manažmentu a všetkých oddelení spoločnosti, resp. spoločností v skupine
• prijímanie telefonických hovorov a vybavovanie e-mailovej korešpondencie
• organizovanie stretnutí podľa pracovného kalendára, rezervovanie a pripravovanie zasadačky
• starostlivosť o zasadacie miestnosti a o poriadok v kancelárii vrátane komunikácie s externou upratovacou firmou a správcom budovy
• starostlivosť o návštevy (uvítanie, občerstvenie)
• administratívne a kancelárske práce – evidencia a archivácia dokumentov, kopírovanie, skenovanie, skartovanie
• preberanie, evidencia a distribúcia pošty
• komunikácia s internými a externými partnermi
• komunikácia s finančnými inštitúciami a úradmi (osobná, mailová, poštová a telefonická)
• organizovanie teambuildingových podujatí a event manažment
• organizačné zabezpečenie služobných ciest manažmentu spoločnosti (rezervovanie hotelov, leteniek, prepravy)
• starostlivosť o chod kancelárie (recepcia, zasadačky, kuchynka)
• objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
• plnenie ďalších administratívno-organizačných úloh podľa pokynov nadriadeného
• prijímanie telefonických hovorov a vybavovanie e-mailovej korešpondencie
• organizovanie stretnutí podľa pracovného kalendára, rezervovanie a pripravovanie zasadačky
• starostlivosť o zasadacie miestnosti a o poriadok v kancelárii vrátane komunikácie s externou upratovacou firmou a správcom budovy
• starostlivosť o návštevy (uvítanie, občerstvenie)
• administratívne a kancelárske práce – evidencia a archivácia dokumentov, kopírovanie, skenovanie, skartovanie
• preberanie, evidencia a distribúcia pošty
• komunikácia s internými a externými partnermi
• komunikácia s finančnými inštitúciami a úradmi (osobná, mailová, poštová a telefonická)
• organizovanie teambuildingových podujatí a event manažment
• organizačné zabezpečenie služobných ciest manažmentu spoločnosti (rezervovanie hotelov, leteniek, prepravy)
• starostlivosť o chod kancelárie (recepcia, zasadačky, kuchynka)
• objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
• plnenie ďalších administratívno-organizačných úloh podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
• príjemné pracovné prostredie
• práca v mladom a dynamickom kolektíve
• dlhodobá a stabilná práca
• firemné eventy a teambuildingové aktivity
• v prípade záujmu aktívna možnosť využívania cudzích jazykov
• práca v mladom a dynamickom kolektíve
• dlhodobá a stabilná práca
• firemné eventy a teambuildingové aktivity
• v prípade záujmu aktívna možnosť využívania cudzích jazykov
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť s uvedením názvu pozície, profesijný životopis a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať elektronicky na adresu [email protected].
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• príjemné a profesionálne vystupovanie, príjemný vzhľad
• logické myslenie
• spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatný a aktívny prístup k zadaným úlohám
• dobré organizačné schopnosti, zmysel pre detail
• veľmi dobré komunikačné schopnosti, verbálny aj písomný prejav na vysokej úrovni
• skúsenosť s podobnou pozíciou je výhodou
• logické myslenie
• spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatný a aktívny prístup k zadaným úlohám
• dobré organizačné schopnosti, zmysel pre detail
• veľmi dobré komunikačné schopnosti, verbálny aj písomný prejav na vysokej úrovni
• skúsenosť s podobnou pozíciou je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sympatia Financie, o.c.p., a.s. je jednou z popredných súkromných investičných spoločností s licenciou od Národnej banky Slovenska, ktorá poskytuje primárne služby Asset managementu a investičného poradenstva pre inštitucionálnych a individuálnych klientov. Spoločnosť bola založená v roku 2002 a od roku 2004 je členom Centrálneho depozitára cenných papierov SR. Medzi ostatné obchodné aktivity skupiny Sympatia patria fiduciárne služby, emisie dlhopisov a služby kapitálových trhov, financovanie a riadenie projektov. Skupina Sympatia je aktívna v sektoroch rezidenčných a priemyselných nehnuteľností, energetiky, strojárstva a zdravotnej techniky. Portfólio dopĺňajú poradenské služby v oblasti podnikových financií a strategického poradenstva. Skupina firiem Sympatia má okrem Slovenska zastúpenie aj v Českej republike, Rumunsku, na Malte a Cypre.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3308397
Megjelentetés dátuma: 12.2.2018
2018-02-12
Régió: Bratislava Pozíció: Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Cég: Sympatia Financie, o.c.p., a.s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou