Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Customer Care Specialist
Sygic
Miesto práce
Twin City C, Mlynské Nivy 16, 821 09 Bratislava, Bratislava
Twin City C, Mlynské Nivy 16, 821 09 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak si technický typ s dobrou angličtinou, u nás dostaneš príležitosť naštartovať svoju kariéru. Ako jeden z nás budeš riešiť široké spektrum požiadaviek našich existujúcich či potenciálnych zákazníkov z celého sveta prostredníctvom emailu a chatu, ale aj konzultovať ich návrhy s vývojárskym tímom a upozorňovať na prípadné nedokonalosti produktov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Neformálne pracovné prostredie
- Flexibilný pracovný čas
- Práca s najnovšími technológiami
- Voliteľné benefity (Cafeteria)
- Profesionálny rozvoj
- Občerstvenie
- Home office, sick day, preplatenie PN
- Firemné akcie
- Príspevky pri významných životných udalostiach
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Máš aktívnu angličtinu (akýkoľvek ďalší cudzí jazyk výhodou)
- Zdvorilá komunikácia so zákazníkom je pre Teba samozrejmosťou
- Rád / rada sa učíš nové veci (na všetko potrebné Ťa zaškolíme)
- Zaujímaš sa o IT, najnovšie technológie a aplikácie
- Máš rád / rada systematickú prácu, ale nezľakneš sa ani nových úloh, ktoré pred Tebou ešte nikto neriešil
- Si ochotný/-á vypomôcť aj počas 2 víkendových dní v mesiaci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
We are Sygic and we have been changing the way people travel since 2004.
We are known for the Sygic GPS Navigation mobile application, the first navigation app on the App Store and the second on Google Play, but today we are much more! After all these years, we extended, but the focus and start-up mentality remain.
Our users are considered part of our development family. We listen to their suggestions and try to ensure that our product still brings them added value.
As part of the Eurowag Group, which comprises a dynamic portfolio of innovative companies, including us – Sygic but also fireTMS, Inelo, WebEye, Princip, KomTeS, and CVS, we collectively play pivotal roles in creating sustainable financial and technological solutions. Together we work to simplify the life of fleet companies worldwide.
At Eurowag Group, we are committed to creating a diverse and inclusive workplace. We encourage women, men, and individuals of all backgrounds to apply and join our team.
We are known for the Sygic GPS Navigation mobile application, the first navigation app on the App Store and the second on Google Play, but today we are much more! After all these years, we extended, but the focus and start-up mentality remain.
Our users are considered part of our development family. We listen to their suggestions and try to ensure that our product still brings them added value.
As part of the Eurowag Group, which comprises a dynamic portfolio of innovative companies, including us – Sygic but also fireTMS, Inelo, WebEye, Princip, KomTeS, and CVS, we collectively play pivotal roles in creating sustainable financial and technological solutions. Together we work to simplify the life of fleet companies worldwide.
At Eurowag Group, we are committed to creating a diverse and inclusive workplace. We encourage women, men, and individuals of all backgrounds to apply and join our team.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Kontakt
ID: 3157775
Megjelentetés dátuma: 11.8.2017
2017-08-11
Régió: Bratislava Pozíció: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Špecialista podpory zákazníkov Cég: Sygic