Можливість для людей з України

Koordinátor zaistenia

Miesto práce
Mlynské nivy 12, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiacNašou filozofiou odmeňovania je spravodlivé odmeňovanie, pričom zohľadňujeme aj situáciu na trhu a hodnotu, ktorú môžu zamestnanci priniesť spoločnosti Swiss Re.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vstúp do sveta zaisťovníctva ako Koordinátor Zaistenia a staň sa súčasťou tímu špecializovaných profesionálov/ odborníkov. Získaj nové vedomosti, nauč sa viac o poistných rizikách a ako ich predvídať, vybuduj si kariéru u jedného z popredných svetových poskytovateľov zaistenia, poistenia a iných foriem prenosu rizík na základe poistenia. Venuj svoj čas tomu, na čom ti najviac záleží a rozhodni sa, kedy, kde a ako budeš pracovať.

S kým budeš pracovať?

Na oddelení Business Services sa nachádza multikultúrny a dynamický team, ktorý momentálne zamestnáva viac ako 60 Business koordinátorov. Sú rozdelení do menších tímov podľa toho, aký trh v EMEA regióne zastrešujú. Okrem Business Coordinatorov sa v tíme nachádzajú aj odborníci na zaistné riziko (Underwriters) ako aj odborníci na komunikáciu s našimi klientami (Client Managers). Ak hľadáš prácu, v ktorej sa chceš rozvíjať, získavať nové znalosti a kariérne rásť, tak čítaj ďalej.

Ako bude vyzerať tvoj deň?

Ak hľadáš prácu, kde budeš môcť využiť svoje analytické zručnosti, logické myslenie, cudzí jazyk či komunikačné schopnosti, v tom prípade je práca Koordinátora zaistenia stvorená práve pre teba! Pracovná náplň je rôznorodá a zahŕňa hneď niekoľko úloh:

- vystupovať ako kontaktná osoba a administratívna podpora pre Client manažérov a Underwriterov
- spravovať portfólio existujúcich klientov
- zodpovedať za administratívu, zadávanie údajov do interných toolov, spravovanie a kontrola zmlúv
- koordinovať jednotlivé úlohy, pripravovať analýzy a reporty
- každodenné používanie moderných programov, aplikácií a MS Office balíčka
- možná účasť na rôznych projektoch a aktivitách v rámci tvojho oddelenia, ale aj mimo neho

Zamestnanecké výhody, benefity

- Atraktívny bonus založený na výkone
- Mimoriadne flexibilný pracovný čas v hybridnom nastavení, ktorý umožní pracovať aj z domu (je potrebné presťahovanie na Slovensko)
- Moderné kancelárske priestory v atraktívnej lokalite
- 5 dní dovolenky navyše
- Príspevok na obed plne hradený spoločnosťou Swiss Re
- Bonus za odporúčanie
- Príspevok na dôchodkové a rizikové poistenie
- Sick days a podpora pri práceneschopnosti
- Príspevok na verejnú dopravu
- Multisport karta

Informácie o výberovom konaní

Sme zamestnávateľom s rovnakými príležitosťami a ceníme si rozmanitosť v našej spoločnosti. Nediskriminujeme na základe rasy, náboženstva, farby pleti, národnosti, pohlavia, sexuálnej orientácie, veku, rodinného stavu, postavenia veterána alebo zdravotného postihnutia.


Všetkým uchádzačom/uchádzačkám poskytujeme spätnú väzbu prostredníctvom e-mailu. Ak ste od nás nedostali odpoveď, skontrolujte si priečinok so spamom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Aké sú predpoklady na túto prácu?

Že si ešte nikdy nič obdobné nerobil a vyštudoval si úplne iné zamieranie? To nie je žiaden problém! Základnými predpokladmi na túto pozíciu sú:

- Logické a analytické zručnosti
- Plynulá angličtina slovom aj písmom. Ak však ovládaš aj iný európsky jazyk, určite ho budeš vedieť zužitkovať. Akýkoľvek iný európsky jazyk je výhodou (napr. nemčina, španielčina, francúzština, španielčina)
- Znalosť MS Office, najmä Excel
- Schopnosť pracovať v tíme ako aj individuálne

A zvyšok ťa naučíme!

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

As the world's leading and most diversified global reinsurer, we offer as our core business financial services products that enable risk taking essential to enterprise and progress. Our company was founded in Zurich, Switzerland in 1863, and operates in more than 25 countries and provides its expertise and services to clients throughout the world. We combine financial strengths with experience, knowledge and creative thought to explore new opportunities in the interests of our clients, staff and shareholders.

Počet zamestnancov

1700 and more employees

Adresa spoločnosti

Kontakt

Kontaktná osoba: Barbara Oblozinsky

ID: 4436847  Megjelentetés dátuma: 1.10.2022  Alapbér (bruttó): 1 200 EUR/mesiac