Manažér (starostlivosti) podpory VIP zákazníkom

SWAN, a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• koordinácia vnútrofiremných procesov s cieľom efektívneho poskytovania služieb a poskytovania prémiovej starostlivosti o VIP zákazníkov
• poskytovanie technickej podpory predaja
• poskytovanie technických konzultácií u zákazníka
• koordinácia alebo zúčastňovanie sa tímovej práce na príprave ponúk a odpovedí pre výberové konania
• vypracovávanie technických riešení a nákladových kalkulácií v procese prípravy cenových ponúk
• príprava plánov realizačných projektov v súčinnosti s ostatnými odbornými zložkami
• zodpovednosť za efektívnu realizáciu projektov v súlade s plánovanými nákladmi a termínmi
• zabezpečovanie internej komunikácie a koordinácie pri príprave a realizácii technických projektov
• vedenie projektových tímov
• zodpovednosť za styk s dodávateľmi v súvislosti s rozpracovanými projektmi
• sledovanie plnenia zákazníckych a dodávateľských SLA zmlúv a riešenie prípadov ich nedodržania pre určené projekty
• zabezpečovanie plnenia oprávnených požiadaviek zákazníka súvisiacich s poskytovanými službami v pravidelnej komunikácii so zákazníkom
• vytváranie a udržiavanie projektovej dokumentácie pre jednotlivé projekty
• informovanie o stave realizovaných projektov v pravidelných intervaloch
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným pracovníkom.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v mladom dynamickom kolektíve
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, 5 dní na zotavenie, príspevok na DDP a pod.)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
- služobný telefón, služobný notebook

Informácie o výberovom konaní

Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise spoločnosti DanubiaTel, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 35 831 545, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 2922/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov.

Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.
Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT,elektrotechnické,technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

business development, presales, starostlivosť o zákazníka, service delivery

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- min. 3-5 rokov skúseností v oblasti business development, presales, starostlivosť o zákazníka, service delivery
- min. 3 roky skúsenosti s manažovaním projektov
- skúsenosti s návrhom, designom komplexných infokomunikačných riešení pre veľkých zákazníkov
- skúsenosti s projektovým riadením
- schopnosť viesť viacero projektov naraz
- veľmi dobré organizačné a komunikačné schopnosti
- flexibilita
- zodpovednosť
- proaktívna orientácia na zákazníka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.

V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.

Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 3209923  Megjelentetés dátuma: 9.10.2017  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou