Consultant Assistent (SK/IT/EN)

SMA ADVISORY s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
najneskôr april 2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacodmeny podľa osobného nasadenia a výsledkov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme boutique poradenská a konzultačná spoločnosť, ktorá sa zameriava na bilaterálne vzťahy medzi Slovenskom a Talianskom v rôznych oblastiach - priemyslu, infraštruktúry, IT, dopravy a energetiky.

Hľadáme do nášho konzultačného tímu človeka, ktorý má rád výzvy a dynamické prostredie.
Skúsenosti s verejným obstarávaním sú vítané.

Taliančina (C1), angličtina (B2) a slovenčina (C2) je nevyhnutnosť.

Pracovná náplň:
- analytická, organizačná a administratívna podpora konzultačnému tímu
- príprava prezentačných materiálov, administratívnych materiálov v dvojjazyčnej verzii.
- aktívna komunikácia so zahraničnými (predovšetkým talianskými) klientmi
- riešenie operatívnych úloh v rámci tímu
- tlmočenie pri pracovných stretnutiach

Zamestnanecké výhody, benefity

Podľa dohody a výsledkov individuálnych ako aj kolektívnych.

Informácie o výberovom konaní

Prosíme zaslať CV a personalizovaný motivačný list, ktorý bude reagovať na túto ponuku. Podmienka ovladania jazykov (SJ, IT, AJ) je nevyhnutnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Business Consulting, Public Procurement, Bilateral business relations, Slovakia, Italy, Spain

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Taliansky jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax na administratívnych pozíciách je výhodou
- skúsenosti s verejným obstarávaním sú vítané
- nadšenie pre dynamickú a NEmonotónnu prácu
- dobré organizačné schopnosti a odolnosť voči stresu
- schopnosť kriticky vyhodnocovať informácie, integrovať ich a následne jasne komunikovať klientom
- vytrvalosť
- diskrétnosť a lojálnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Konzultačné, poradenské a inžinierské služby pre zahraničných klientov v oblasti energetiky, dopravnej infraštruktúry, atď.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3553445  Megjelentetés dátuma: 27.1.2021  Alapbér (bruttó): 1 200 EUR/mesiac