Fixes Assets Accountant - Part time for University student

Študentský servis, s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Ružinov
  • Mzdové podmienky (brutto): 4,80 EUR/hrs
  • Termín nástupu: asap
  • Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Fixed Assets Department is a team of people ensuring correct and timely accounting and reporting of non-current assets within European Henkel companies. As a part of our main responsibilities we analyze investment projects in terms of deciding whether new purchase meets condition for treating it as fixed asset and capitalize new acquisitions if so. We create and maintain asset master data in order to keep them up to date. In case of asset disposals we book asset sales, transfers and scrapping.
What we offer
- Support in processing of complex investment projects
- Analysis of acquisitions and settlement to fixed assets in line with IFRS, Corporate Standard Accounting and country's local accounting and tax law
- Creating and maintaining of Asset Master Data
- Booking of Asset disposals and transfers
- Performing monthly/quarterly/year-end closing
- Providing reporting of Fixed Assets
- Supporting audit, handling low value assets

Iné výhody

- experience in a multinational company
- international work team
- possibility to get a full time offer after graduation
- modern and first-class work environment

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov

Pozícia je obsadzovaná pre spoločnosť HENKEL SLOVENSKO, spol. s r.o. Spoločnosť pôsobí celosvetovo s vyrovnaným a diverzifikovaným portfóliom produktov v oblasti pracích a čistiacich prostriedkov, značkovej vlasovej kozmetiky, produktov pre profesionálne vlasové salóny, a priemyselných produktov ako sú lepidlá, tmely a nátery. Vďaka silným značkám, inováciám a technológiám zastáva vedúce postavenie na trhu tak v spotrebiteľských, ako aj priemyselných odvetviach.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

economics / business / accounting

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Ruský jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- University student, economical area is preferred
- Active knowledge of English and at least intermediate level of Russian language
- Interest in double-entry bookkeeping
- Microsoft Office - advanced
- Previous experience with SAP is an advantage
- Energy, drive, positive attitude and determination to succeed
- Communication and interpersonal skills
- Accuracy and attention to detail
- Self-reliant person and outstanding team player

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pracovná agentúra
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/38267/12829/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

In case of interest, do not hesitate to send us your Curriculum Vitae and your Motivation letter in English language.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Sliacky Marián
E-mail: poslať životopis
ID: 3466671  Megjelentetés dátuma: 9.8.2018  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 4,80 EUR/hrs