Referent podpory predajných kanálov

Stredoslovenská energetika, a. s.

Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacZákladná hrubá mzda minimálne vo výške € 900,- + variabilná odmena naviazaná na splnenie ročných cieľov. Pomer „fixnej“ základnej hrubej mzdy a variabilnej odmeny je 70:30.
Miesto práce
Pri Rajčianke, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu Predajné kanály B2C hľadáme novú posilu, pre ktorú bude pôsobenie v segmente energetiky výzvou, administratíva a reporting vítanou každodennou súčasťou. A čo je pre nás najdôležitejšie, podporu svojich kolegov, prevažne obchodníkov, bude vnímať ako svoje poslanie v tíme.

Vašou náplňou práce bude predovšetkým:
• administratívna podpora našich interných ako aj externých obchodných zástupcov pri predaji komoditných a nekomoditných produktov
• evidencia a spracovanie zmluvnej dokumentácie
• poskytovanie konzultácií a podpory pri predaji produktov
• práca v internom informačnom systéme (SAP, Lancelot, DMS)
• kontrola zmluvnej dokumentácie, evidencie a aktualizácia spoločných prehľadov
• zabezpečenie podpory v interných schvaľovacích procesoch
• spolupráca a koordinácia s ďalšími oddeleniami v spoločnosti
• aktuálny prehľad o portfóliu ponúkaných produktov

Naši interní ako aj externí obchodní zástupcovia pracujú vo vysokom pracovnom nasadení a častokrát v teréne u našich zákazníkov. S tým súvisí požiadavka na váš flexibilný prístup pri ich podpore, ktorá môže byť vo forme konzultácie, overenia zákazníckych údajov v interných IS až po spracovania a kontrolu finálnej zmluvnej dokumentácie. Uvítame proaktívny a samostatný prístup k práci, ktorým budete v konečnom dôsledku Vášmu tímu nápomocný pri napĺňaní predajných cieľov. Pri spracovaní širokého portfólia zmluvnej dokumentácie oceníme precíznosť, spoľahlivosť a orientáciu na najmenší detail pri práve spracovávanej úlohe či požiadavke.

Hľadáme osobnosť, pre ktorú sú prirodzené vlastnosti ako ochota, ústretovosť, podpora a tímovosť. Uvedenými princípmi sa riadi celá naša spoločnosť, a preto ich vyžadujeme aj od našich nových kolegov. V prípade úspechu budete pracovať z centrály našej spoločnosti v Žiline – Závodí, v momentálne 13-člennom pestrom kolektíve s prozákazníckou orientáciou.

V rámci adaptácie zabezpečíme Vaše dôkladné zaškolenie do našich interných IS, pracovných postupov a procesov. Zoznámime Vás s portfóliom nami ponúkaných produktov a služieb, ozrejmíme pojmy ako energeticky efektívne riešenia, zelená domácnostiam či energetický audit, nakoľko sa stanú vašou každodennou súčasťou.

Zamestnajte sa u nás a získate

Ponúkame:
• flexibilný pracovný čas - dôležité sú výsledky a nie príchod na 07:00;
• 7,5 hodinový pracovný úväzok - v prepočte o 16 dní v roku viac voľna;
• voľné víkendy, týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce - oddych nabíja pozitívnou energiou;
• spoluprácu a účasť v projektových tímoch vo svojej oblasti a možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu, podpora v osobnom, ako aj v odbornom rozvoji - rastieme spolu;
• podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - iba spoločný úspech podporuje našu stabilitu;
• motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu - oceňujeme reálny výkon;
• firemné, kultúrne, športové podujatia, teambuildingové a spoločenské akcie - najskôr kvalitná práca, potom kvalitná zábava a my sa bavíme radi;
• možnosť zapojenia sa do charitatívnych a dobrovoľníckych akcií, či ekologických vylepšení - nie je nám to jedno;
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie - spoločne myslíme na budúcnosť;
• príspevky zo Sociálneho fondu (napr. rekondičné pobyty, MDD, Mikuláš, rekreácia detí, narodenie dieťaťa, darovanie krvi)
• elektronické stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity pre zamestnancov - lebo benefitov nie je nikdy dosť;
• profitový systém inovácií pre zamestnancov - realizujeme a oceňujeme nápady našich zamestnancov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, technika (energetika)

Počet rokov praxe

1

Informácie o výberovom konaní

INFORMÁCIE K VÝBEROVÉMU KONANIU
Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu. Uvítame doručenie MOTIVAČNÉHO LISTU, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú pozíciu. Dokumenty, prosím, zašlite V SLOVENSKOM JAZYKU NA KONTAKTNÚ OSOBU: Ing. Pavol Tichý, tel. +421 41 519 2497, e-mail [email protected]

DO PREDMETU E-MAILU UVEĎTE NÁZOV PRACOVNEJ POZÍCIE, NA KTORÚ REAGUJETE.

Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.

SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV
Dovoľujeme si Vás informovať, že v súvislosti s týmto výberovým konaním organizovaným našou spoločnosťou, vystupujete ako dotknuté osoby podľa článku 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) o spracúvaní osobných údajov obsiahnutých v životopise, motivačnom liste a dotazníku.
Spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov. Právnym základom spracúvania osobných údajov je čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov. Osobné údaje môžu byť poskytnuté týmto príjemcom: subjekty vykonávajúce psychodiagnostiku, poskytovateľ IT podpory, subjekt zabezpečujúci výkon externého auditu, spolupracujúce personálne agentúry a subjekty, ktorým poskytnutie osobných údajov vyplýva zo zákona. Osobné údaje ďalej môžu byť poskytnuté orgánom verejnej moci podľa osobitných predpisov. Osobné údaje nie sú poskytované do tretích krajín mimo EÚ, ani prevádzkovateľ nezamýšľa preniesť osobné údaje do tretích krajín.
Pri spracúvaní osobných údajov nedochádza k automatizovanému rozhodovaniu, ani profilovaniu.

Osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 6 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely.

Dotknutá osoba má právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov SR, a právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k svojim osobným údajom, právo na opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania svojich osobných údajov, ako aj právo na prenosnosť údajov.

Podrobné informácie o právach dotknutých osôb a spôsobe ich uplatnenia sú uvedené na webovom sídle prevádzkovateľa: www.sse.sk.

Ako dotknutá osoba nás môžete kontaktovať e-mailom na [email protected] alebo poštou na adrese sídla prevádzkovateľa. Dotknutá osoba sa môže v prípade otázok týkajúcich sa spracúvania osobných údajov obrátiť tiež na zodpovednú osobu e-mailom na adresu [email protected]. Poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní.
SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Kontakt

ID: 3999093  Megjelentetés dátuma: 12.11.2020  Alapbér (bruttó): 900 EUR/mesiac