Online špecialista

Stredoslovenská energetika, a. s.

Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacMinimálne základná hrubá mzda vo výške € 1.000,- (fixná časť) + variabilná odmena naviazaná na splnenie ročných cieľov. Pomer: 70 (fix) : 30 (variabilná odmena)
Miesto práce
Pri Rajčianke, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, príp. dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho marketingového tímu hľadáme online špecialistu, ktorý má okrem marketingu skúsenosti aj s administráciou, prípadne tvorbou web stránok. Konkrétne finančné ohodnotenie bude závisieť od profilu úspešného kandidáta.
Pracovnú pozíciu obsadzujeme na zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky.

Náplňou tejto pracovnej pozície bude zabezpečovanie administrácie našej webovej stránky, rozvoj jej funkcionalít, práca s redakčným systémom, zabezpečovanie aktualizácií ako aj zodpovednosť za obsahovú stratégiu.

Skúsenosti v digitálnom marketingu budete potrebovať pri návrhu a realizácii aktivít na podporu návštevnosti našej web stránky. Vizuálne cítenie a reálne skúsenosti so zastrešovaním grafického dizajnu (napr. web stránok) je to, čo budete využívať v rámci zodpovednosti za ich grafický dizajn.

Hľadáme aktívneho, samostatného kandidáta s orientáciou na výsledok. Oceňujeme precíznosť a zodpovedný prístup k plneniu pracovných povinností. Úspešný kandidát by mal mať silnú osobnú motiváciu, angažovaný prístup a reálne skúsenosti v oblasti online marketingu, kampaní a obchodu.

Komunikácia je každodennou súčasťou - komunikujeme nielen s externými partnermi, ale aj dodávateľmi a samozrejme, s kolegami z rôznych útvarov. Ruka v ruke s ňou idú organizačné zručnosti a schopnosť systematického, štruktúrovaného prístupu pri plnení pracovných úloh.
Iniciatívnosť, kreativita a osobné nadšenie najmä pre online marketing je nevyhnutným predpokladom, aby ste túto prácu zvládli.

Našim hlavným interným zákazníkom sú naši kolegovia z obchodu, či starostlivosti o zákazníkov a vlastne všetko, čo robíme, robíme pre našich zákazníkov a pre úspech našej spoločnosti.
Aj keď Vaša práca bude samostatná, budete súčasťou marketingového tímu, ktorý aktivity zastrešuje tímovo a drží spolu.

Naša pozícia nie je určená pre absolventa, ale hľadáme kolegyňu, či kolegu, ktorý už obdobnú agendu robil (administrácia/ tvorba web stránok). Prax nám ukázala, že ideálne je, keď budete mať:
• skúsenosti s administráciou web stránok a so správou obsahu webu;
• skúsenosti s vývojom web projektov (od špecifikácie až po finálne odovzdanie);
• skúsenosti s vývojom dizajnu, vrátane wire framingu a grafického dizajnu;
• schopnosť pracovať s on-line analytickými nástrojmi.

Pokročilé počítačové znalosti a schopnosť rýchleho zaučenia sa do ostatných aplikácií je pri tejto pozícii samozrejmosťou. Anglický jazyk nebudete využívať na každodennú komunikáciu, ale ako každodenný pracovný nástroj vo virtuálnom priestore. Pri tejto pozícii budete aktívne využívať vodičský preukaz.

Zamestnajte sa u nás a získate

• flexibilný pracovný čas - dôležité sú výsledky a nie príchod na 07:00;
• 7,5 hodinový pracovný úväzok - v prepočte o 16 dní v roku viac voľna;
• voľné víkendy, týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce - oddych s rodinou a priateľmi nabíja pozitívnou energiou;
• možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu, podpora v osobnom, ako aj v odbornom rozvoji - rastieme spolu;
• podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - iba spoločný úspech podporuje našu stabilitu;
• motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu - oceňujeme reálny výkon;
• firemné, kultúrne, športové podujatia, teambuildingové a spoločenské akcie - najskôr kvalitná práca, potom kvalitná zábava a my sa bavíme radi;
• možnosť zapojenia sa do charitatívnych a dobrovoľníckych akcií, či ekologických vylepšení - nie je nám to jedno;
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie - spoločne myslíme na budúcnosť;
• príspevky zo Sociálneho fondu (napr. rekondičné pobyty, MDD, Mikuláš, rekreácia detí, narodenie dieťaťa, darovanie krvi) stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity zamerané na zamestnanca - lebo benefitov nie je nikdy dosť;
• profitový systém inovácií pre zamestnancov - realizujeme a oceňujeme nápady našich zamestnancov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

B

Informácie o výberovom konaní

INFORMÁCIE K VÝBEROVÉMU KONANIU
Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu. Uvítame doručenie MOTIVAČNÉHO LISTU, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú pozíciu. Dokumenty, prosím, zašlite V SLOVENSKOM JAZYKU NA KONTAKTNÚ OSOBU: Ing. Katarína Kadašiová, tel. +421 41 519 2247, e-mail [email protected]

DO PREDMETU E-MAILU UVEĎTE NÁZOV PRACOVNEJ POZÍCIE, NA KTORÚ REAGUJETE.

Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.

SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV
Dovoľujeme si Vás informovať, že v súvislosti s týmto výberovým konaním organizovaným našou spoločnosťou, vystupujete ako dotknuté osoby podľa článku 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) o spracúvaní osobných údajov obsiahnutých v životopise, motivačnom liste a dotazníku.
Spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov. Právnym základom spracúvania osobných údajov je čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov. Osobné údaje môžu byť poskytnuté týmto príjemcom: subjekty vykonávajúce psychodiagnostiku, poskytovateľ IT podpory, subjekt zabezpečujúci výkon externého auditu, spolupracujúce personálne agentúry a subjekty, ktorým poskytnutie osobných údajov vyplýva zo zákona. Osobné údaje ďalej môžu byť poskytnuté orgánom verejnej moci podľa osobitných predpisov. Osobné údaje nie sú poskytované do tretích krajín mimo EÚ, ani prevádzkovateľ nezamýšľa preniesť osobné údaje do tretích krajín.
Pri spracúvaní osobných údajov nedochádza k automatizovanému rozhodovaniu, ani profilovaniu.

Osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 6 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely.

Dotknutá osoba má právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov SR, a právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k svojim osobným údajom, právo na opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania svojich osobných údajov, ako aj právo na prenosnosť údajov.

Podrobné informácie o právach dotknutých osôb a spôsobe ich uplatnenia sú uvedené na webovom sídle prevádzkovateľa: www.sse.sk.

Ako dotknutá osoba nás môžete kontaktovať e-mailom na [email protected] alebo poštou na adrese sídla prevádzkovateľa. Dotknutá osoba sa môže v prípade otázok týkajúcich sa spracúvania osobných údajov obrátiť tiež na zodpovednú osobu e-mailom na adresu [email protected]. Poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní.
SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Kontakt

ID: 3865928  Megjelentetés dátuma: 7.2.2020  Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac