Manažér úseku ochrany životného prostredia a kvality

Start Group s.r.o.

Miesto práce
Banská Bystrica, Banskobystrický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2500,- (Uvedený plat predstavuje minimum, ktoré je záujemcom o pracovnú pozíciu ponúknuté. Náš klient zohľadní kvalifikačné predpoklady vybraného kandidáta a na základe seniority jeho skúseností a znalostí mu môže ponúknuť aj vyššiu mesačnú mzdu.)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, ktorým je výrobná spoločnosť pôsobiaca v oblasti chemického priemyslu hľadáme šikovného kandidáta/ kandidátku na pozíciu Manažér úseku ochrany životného prostredia a kvality.

Hlavnou úlohou Manažéra úseku na tejto pozícii bude plánovanie, riadenie, koordinovanie a kontrola činností menšieho kolektívu špecialistov na odd. životného prostredia a odd. kvality.

Cieľom Manažéra úseku bude zabezpečenie a implementácia systémov, kontrolných mechanizmov a vhodných štandardov v spoločnosti. A to primárne v oblasti ochrany životného prostredia, manipulácie s odpadmi, BOZP, civilnej ochrany atď., vrátane zabezpečenia kvality (FAMI-QS, HACCP, ISO, atď.) tak, aby sa splnili požiadavky dané Slovenskou legislatívou a internou politikou spoločnosti.

Ďalšie typické činnosti, ktoré vykonáva Manažér úseku na tejto pozícii, sú:
- komunikácia s certifikačnými a poradenskými spoločnosťami, a s orgánmi štátnej správy pri zabezpečovaní legislatívnych požiadaviek (napr. UKSUP, RUVZ,...), a povolení (EIA);
- koordinácia činností zameraných na prevenciu havárií a analýzu rizikových pracovísk;
- koordinácia činností pri implementácii a uplatňovaní nových nariadení na všetkých pracoviskách spoločnosti;
- reporting vedeniu spoločnosti.

Manažér úseku si svoju prácu organizuje sám, čo so sebou prináša istú mieru voľnosti a priestor pre sebarealizáciu. T.j. sám sa rozhoduje, koľko času strávi priamo kontrolou vykonávaných činností svojich podriadených, prípadne koľko sa bude venovať nevyhnutnej administratívnej činnosti a ďalším aktivitám.

Na tejto pracovnej pozícii si vieme predstaviť kandidáta, ktorý má vzdelanie technického smeru (napr. chemické inžinierstvo, chémia a technológia životného prostredia, enviromentálne inžinierstvo a pod.), ktorý má skúsenosti s riadením aspoň menšieho kolektívu. Kandidáta, ktorý pozná a ovláda platnú legislatívu, bezpečnosť chemických a príbuzných technológií, riziká práce s chemickými látkami, nakladaním s odpadmi, ktorý vie sumarizovať základné enviromentálne problémy pre posudzovanie vplyvu technológií na stav životného prostredia a zdravie človeka.

Hľadáme človeka, ktorý:
• hľadá výzvy, zaujímavú a dlhodobo perspektívnu prácu s možnosťou sebarealizácie;
• bude po odbornej aj osobnostnej stránke podporou pre svoj tím;
• sa chce spolupodieľať na riadení výrobného závodu so silným progresívnym potenciálom;
• plynule komunikuje v Anglickom jazyku.

Adaptácia úspešného kandidáta prebehne osobne pod vedením Výrobného riaditeľa závodu, ktorý ho dôkladne oboznámi s fungovaním spoločnosti a to nie len po stránke enviromentálnej a kvalitatívnej, ale komplexne s fungovaním celého závodu a jeho jednotlivých úsekov.

Zamestnanecké výhody, benefity

• voľnosť pri koordinácii svojich činností, ktorá vytvára značný priestor pre sebarealizáciu;
• rôznorodá práca nielen v kancelárii, ale aj vo výrobe;
• plná podpora vedenia spoločnosti;
• priateľská a otvorená firemná kultúra;
• nevyhnutné pracovné pomôcky sú samozrejmosťou (auto, mobil, notebook atď.);
• pravidelný odborný rozvoj prostredníctvom školení;
• kvartálové odmeny;
• 13. a 14. plat;
• plne hradené jazykové kurzy;
• a celý rad ďalších benefitov zo sociálneho fondu napr. príspevok na kultúrne a športové vyžitie, MDD atď.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za prejavený záujem. Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov

Našim klientom je výrobná spoločnosť pôsobiaca v oblasti chemického priemyslu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3386911  Megjelentetés dátuma: 11.5.2018  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 2500,- (Uvedený plat predstavuje minimum, ktoré je záujemcom o pracovnú pozíciu ponúknuté. Náš klient zohľadní kvalifikačné predpoklady vybraného kandidáta a na základe seniority jeho skúseností a znalostí mu môže ponúknuť aj vyššiu mesačnú mzdu.)