Asistent predaja

Start Group s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
700 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Dokladanie tovaru
- Podávanie informácií zákazníkom
- Udržovanie predajnej plochy v čistote
- Zabezpečovanie správnosti označenia tovaru
- Kontrola kvality dodaného tovaru
- Sledovanosť skladových zásob a exspirácií
- Podieľanie sa na príjme tovaru a na jeho uskladnení
- Podieľanie sa na inventúrach
- Dodržiavanie interných pravidiel
- Práca na 3 zmeny / 6,00 - 14,00 hod. ranná 14,00 - 22,00 hod. poobedná 22,00 - 6,00 hod. nočná /

Zamestnanecké výhody, benefity

Výhody:
- Štandardné firemné benefity
- Kvartálne odmeny na nákup v METRE vo výške 108,- eur
- 5 dní voľna nad rámec zákona

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám Váš životopis. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Stredoškolské vzdelanie bez maturity
- Stredoškolské vzdelanie s maturitou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3242188  Megjelentetés dátuma: 14.11.2017  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 700 EUR/mesiac