Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Plant asistentka/asistent s aktívnym anglickým jazykom
Start Group s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta v oblasti automobilového priemyslu hľadáme Plant asistenta/asistentku.
Náplň práce:
- Poskytovanie plnej administratívnej podpory riaditeľovi závodu
- Poskytovanie všeobecnej administratívnej podpory manažérskemu tímu a zamestnancom administratívy
- Preberanie a prepájanie telefónnych hovorov
- Spracovanie poštovej agendy
- Zabezpečovanie starostlivosti o vozový park spoločnosti
- Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a občerstvenia (káva, čaj, mlieko, atď)
- Zadávanie a spracovanie objednávok nákupných procesov
- Kľúčový kontakt pre zákazníka a pre návštevníkov
- Koordinácia a podpora pre návštevníkov (interných a externých) vrátane zabezpečenia transferov, prehliadok závodov a občerstvenia
- Rozvíjanie a udržiavanie systému archivácie, kopírovanie / skenovanie dokumentov
- Podľa potreby pripravovať a vytvárať správy a prezentácie
- Pripravovanie zápisov z rokovaní v prípade potreby
- Zabezpečenie čistoty a poriadku v kuchynke
- Podpora pri procese náboru zamestnancov
Náplň práce:
- Poskytovanie plnej administratívnej podpory riaditeľovi závodu
- Poskytovanie všeobecnej administratívnej podpory manažérskemu tímu a zamestnancom administratívy
- Preberanie a prepájanie telefónnych hovorov
- Spracovanie poštovej agendy
- Zabezpečovanie starostlivosti o vozový park spoločnosti
- Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a občerstvenia (káva, čaj, mlieko, atď)
- Zadávanie a spracovanie objednávok nákupných procesov
- Kľúčový kontakt pre zákazníka a pre návštevníkov
- Koordinácia a podpora pre návštevníkov (interných a externých) vrátane zabezpečenia transferov, prehliadok závodov a občerstvenia
- Rozvíjanie a udržiavanie systému archivácie, kopírovanie / skenovanie dokumentov
- Podľa potreby pripravovať a vytvárať správy a prezentácie
- Pripravovanie zápisov z rokovaní v prípade potreby
- Zabezpečenie čistoty a poriadku v kuchynke
- Podpora pri procese náboru zamestnancov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Ponúkame Vám prácu v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- 13. a 14. plat podľa dosiahnutých výsledkov
- Platené jazykové kurzy počas pracovnej doby
- Zaujímavý sociálny program
- Príspevok na dopravu a do DDS
- 13. a 14. plat podľa dosiahnutých výsledkov
- Platené jazykové kurzy počas pracovnej doby
- Zaujímavý sociálny program
- Príspevok na dopravu a do DDS
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate dané požiadavky pošlite svoje CV v slovenskom jazyku s rozpísanou náplňou práce a fotografiou. Na pohovor budú pozvaní len vybraní kandidáti, ktorí budú spĺňať požiadavky. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. st.
- Predchádzajúca skúsenosť na podobnej pozícii
- Aktívna znalosť anglického jazyka, príp. nemeckého
- Výborné administratívne, organizačné a prezentačné schopnosti
- Schopnosť efektívne komunikovať na všetkých úrovniach
- Odolnosť voči stresu a ochota učiť sa nové veci
- Precíznosť, húževnatosť, zmysel pre detail, tímový hráč
- Príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, zodpovednosť
- Užívateľ Word, Excel, Power Point, Outlook – pokročilý
- Užívateľ SAP – základy - výhodou
Vodičský preukaz:
- sk. B (skúsenosť s automatickou i manuálnou prevodovkou)
Pošlite prosím aj písomné referencie, v prípade, že ich nemáte prineste na pohovor kontakt na zodpovednú osobu /nadriadeného/, u ktorej si ich môžeme preveriť. Ďakujeme.
- Predchádzajúca skúsenosť na podobnej pozícii
- Aktívna znalosť anglického jazyka, príp. nemeckého
- Výborné administratívne, organizačné a prezentačné schopnosti
- Schopnosť efektívne komunikovať na všetkých úrovniach
- Odolnosť voči stresu a ochota učiť sa nové veci
- Precíznosť, húževnatosť, zmysel pre detail, tímový hráč
- Príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, zodpovednosť
- Užívateľ Word, Excel, Power Point, Outlook – pokročilý
- Užívateľ SAP – základy - výhodou
Vodičský preukaz:
- sk. B (skúsenosť s automatickou i manuálnou prevodovkou)
Pošlite prosím aj písomné referencie, v prípade, že ich nemáte prineste na pohovor kontakt na zodpovednú osobu /nadriadeného/, u ktorej si ich môžeme preveriť. Ďakujeme.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2816410
Megjelentetés dátuma: 17.11.2016
2016-11-17
Régió: Bratislavský kraj Pozíció: Office manager Cég: Start Group s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou