Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Manažér pre opatrovateľskú službu
StarDOS n.o.
Miesto práce
Trenčiansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Trenčiansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Organizovanie porád, stretnutí a školení.
Administratívna podpora jednotlivých zložiek manažmentu.
Komunikovanie s internými, externými partnermi, štátnymi inštitúciami a jednotlivými oddeleniami spoločnosti.
Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie.
Zabezpečovanie chodu kancelárie z personálneho, organizačného a technického hľadiska.
Evidovanie a archivácia dokumentov.
Príprava podkladov a prezentácii pre nadriadeného.
Koordinovanie činnosti podriadených pracovníkov v teréne.
Samostatne vyhľadáva, diagnostika a riešenie pre jednotlivcov a rodiny odkázané na pomoc v sociálnej oblasti, pre osoby so zdravotným postihnutím, pre nevládnych starších ľudí a ich opatrovateľov v rodine.
Poskytovanie základných informácie – sociálne poradenstvo v krízových situáciách a zabezpečuje potrebné sociálne služby.
Klientom navrhovať formu sociálnej intervencie a plán ďalších krokov riešenia jeho sociálneho problému.
Vysvetľovať, konzultovať, osobne posudzovať a uzatvárať opatrovateľskú zmluvu priamo v byte klienta. Následne edukuje rodinu o finančný a sociálnych možnostiach.
Opatrovateľku edukovať o nevyhnutných potrebách opatery.
Pripravovať náplň práce pre opatrovateľku a všetky potrebné výkazy k jej činnosti.
Poskytovať individuálne a skupinové konzultácie a distribuuje klienta príslušným odborníkom a inštitúciám.
Samostatne viesť spisovú dokumentáciu, pracovný výkaz, dokumentáciu prispôsobenú v období čerpania finanč. zdrojov dotácii.
Vyhľadávať klientov odkázaných na opatrovateľskú službu.
Ku každému klientovi pristupovať individuálne s empatiou a súcitom pomoci.
Neustále vyhľadávanie kvalifikovaných opatrovateľov, vytvára databázu a robí osobné konzultácie v podobe výberových konaní.
Pravidelne kontrolovať opatrovateľky v domácnostiach, sledovať a posudzovať adekvátnosť vykonanej práce spojené s potrebami klienta a s vyplatenou mzdou.
Podpisuje s opatrovateľkou PZ, dohodu a pod.
Samostatne si manažuje denný rozvrh pracovných činnosti.
Nadriadeného pracovníka informuje o závažných, komplikovaných a konfliktných situáciách, nerieši a nerozhoduje ich samostatne.
Administratívna podpora jednotlivých zložiek manažmentu.
Komunikovanie s internými, externými partnermi, štátnymi inštitúciami a jednotlivými oddeleniami spoločnosti.
Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie.
Zabezpečovanie chodu kancelárie z personálneho, organizačného a technického hľadiska.
Evidovanie a archivácia dokumentov.
Príprava podkladov a prezentácii pre nadriadeného.
Koordinovanie činnosti podriadených pracovníkov v teréne.
Samostatne vyhľadáva, diagnostika a riešenie pre jednotlivcov a rodiny odkázané na pomoc v sociálnej oblasti, pre osoby so zdravotným postihnutím, pre nevládnych starších ľudí a ich opatrovateľov v rodine.
Poskytovanie základných informácie – sociálne poradenstvo v krízových situáciách a zabezpečuje potrebné sociálne služby.
Klientom navrhovať formu sociálnej intervencie a plán ďalších krokov riešenia jeho sociálneho problému.
Vysvetľovať, konzultovať, osobne posudzovať a uzatvárať opatrovateľskú zmluvu priamo v byte klienta. Následne edukuje rodinu o finančný a sociálnych možnostiach.
Opatrovateľku edukovať o nevyhnutných potrebách opatery.
Pripravovať náplň práce pre opatrovateľku a všetky potrebné výkazy k jej činnosti.
Poskytovať individuálne a skupinové konzultácie a distribuuje klienta príslušným odborníkom a inštitúciám.
Samostatne viesť spisovú dokumentáciu, pracovný výkaz, dokumentáciu prispôsobenú v období čerpania finanč. zdrojov dotácii.
Vyhľadávať klientov odkázaných na opatrovateľskú službu.
Ku každému klientovi pristupovať individuálne s empatiou a súcitom pomoci.
Neustále vyhľadávanie kvalifikovaných opatrovateľov, vytvára databázu a robí osobné konzultácie v podobe výberových konaní.
Pravidelne kontrolovať opatrovateľky v domácnostiach, sledovať a posudzovať adekvátnosť vykonanej práce spojené s potrebami klienta a s vyplatenou mzdou.
Podpisuje s opatrovateľkou PZ, dohodu a pod.
Samostatne si manažuje denný rozvrh pracovných činnosti.
Nadriadeného pracovníka informuje o závažných, komplikovaných a konfliktných situáciách, nerieši a nerozhoduje ich samostatne.
Zamestnanecké výhody, benefity
Mobil, notebook, vianočné večierky,pružný pracovný čas, výborný kolektív, možnosť odborného rastu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
manažment
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
samostatnosť, rýchle rozhodovanie, kritické myslenie, zodpovednosť, flexibilita, mať rád svoju prácu, vidieť veci ako sa dajú a nie ako sa nedajú riešiť, pozitívne myslenie, ochota pracovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Opatrovateľská a zdravotná služba v teréne. Práca s opatrovateľkami a opatrovanými v domácom prostredí. Manažovanie a starostlivosť o tím opatrovateliek a zazmluvných rodín. Krásna práca, ktorá otvára srdce a napĺňa dušu.
ID: 3654730
Megjelentetés dátuma: 29.4.2019
2019-04-29
Régió: Trenčiansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozíció: Office manager Cég: StarDOS n.o.