Správca bytových domov

Správcovská kancelária PROGRES, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
min. 900 brutto + osobné ohodnotenie (30% základnej mzdy)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

ČO RIEŠITE NA TEJTO POZÍCII?

Poznáte ten pocit, keď vyriešite nečakané situácie, ktoré vyžadujú efektívne kroky, rýchly zásah po množstve vyjednávaní s viacerými účastníkmi? Ak hľadáte prácu s ľuďmi, v ktorej riešite ich problémy s bývaním a administratíva s tým spojená nepredstavuje pre Vás záťaž, hľadáme práve Vás. Ak sa chcete naučiť viac o správe bytových domov alebo Vás práca v tejto oblasti baví, neváhajte a kontaktujte nás.
Každodenne:
• sa staráte o pridelené bytové domy formou pravidelných technických obhliadok a formou riešenia požiadaviek vlastníkov
• spolupracujete s dodávateľmi (získavate dobrý prehľad o situácii na trhu) a s úradmi (stále sa učíte, ako možno vždy nájsť riešenie)
• spracovávate administratívne podklady, aby každá kontrola odišla bez zistení.

Zamestnanecké výhody, benefity

ČO VÁM ZA TO PONÚKAME?

• služobný mobil (aj na súkromné účely)
• zdieľané služobné auto pre služobné účely
• stravné lístky
• zohratý a novým členom otvorený pracovný tím
• pracovný čas rešpektujúci work-life balance

Informácie o výberovom konaní

INFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ

Ak Vás naša ponuka oslovila, ďakujeme, že nám pošlete svoj životopis na adresu: [email protected]. V prípade, že nemáte skúsenosti v oblasti správy bytových domov Vás prosíme aj o krátky motivačný list. Starostlivo si prečítame informácie o každom kandidátovi a odpovieme všetkým kandidátom najneskôr do dvoch týždňov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

AKO SI VÁS PREDSTAVUJEME?

Ak si pri komunikácii s ľuďmi dokážete aj vo vypätých situáciách zachovať pokoj, viete sa spoľahnúť na seba a máte vnútorné nastavenie, že veci sa vždy dajú posunúť dopredu a vyriešiť, ste človekom do nášho zohraného tímu. Skúsenosti so správou bytov mať nemusíte, hoci ak, skúsenosti v tejto oblasti máte, určite to oceníme. Stačí, ak máte SŠ vzdelanie s maturitou, záujem o túto oblasť a chuť sa učiť nové veci.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Správcovská kancelária Progres s.r.o. vznikla v roku 2004 o od svojho vzniku vo svojich službách pre svojich klientov stavia na profesionalite. Misiou Progresu je zlepšovanie kvality bývania s dôrazom na posilňovanie právomocí vlastníkov pri rozhodovaní o aktivitách a financiách súvisiacich s ich bytovým domom. Toho času má Progres v správe viac ako 7 000 bytov. Od svojich začiatkov prešiel viacerými vývojovými etapami. Potreby a požiadavky klientov ho neustále menia a formujú a Progres neprestáva hľadať cesty ako poskytovať kvalitnejšie služby.
www.skprogres.sk

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3285956  Megjelentetés dátuma: 7.1.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: min. 900 brutto + osobné ohodnotenie (30% základnej mzdy)